  • 11. Data: 2023-07-16 09:50:15
    Temat: Re: Ładowarki PD
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Poza jakąś ładowarką, mam zdaje się Baseusa kable i powerbanki. A, które
    > z Baseusów nie trzymają parametrów i jakich?

    Obacz na kanał De-Kompozytor-a na YT, on do granic wszelakich testował.

    Robert

  • 12. Data: 2023-07-16 18:22:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Poza jakąś ładowarką, mam zdaje się Baseusa kable i powerbanki. A, które
    > z Baseusów nie trzymają parametrów i jakich?

    Mam transmitter FM Baseusa w samochodzie.

    https://e-baseus.com/product-pol-2922-Baseus-T-typed
    -S-16-Transmiter-FM-AUX-Ladowarka-samochodowa-2x-USB
    .html

    Z muzyką radzi sobie OK (na tyle, na ile transmitter FM może sobie
    radzić), ale rozmowy przez to to jest koszmar. Słychać mnie jakbym miał
    głowę w kiblu i bulgotał. Rozwierciłem obudowę przy mikrofonie, jest to
    samo. Inni użytkownicy potwierdzają te doznania. To nie jest wadliwa
    sztuka, to jest wadliwy, niepełnowartościowy produkt.

    Mam też jump starter Baseusa.

    "Baseus CRJS01-01 Car Jump Starter z prądem rozruchowym na poziomie 400 A
    i szczytowym na poziomie 800 A"

    Tu go testowałem, jak był nowy, świeżo po zakupie.

    https://www.youtube.com/watch?v=5rRNfTSALMU

    Tabelkę przy 2:43 polecam. Po lewej test z żarówką, po prawej z
    grzejnikiem. W każdym z testów wyszła rezystancja źródła ok. 30 mOm. Na
    dole obliczenia napięć i prądów dla tej rezystancji. Reklamowane 400 A
    jest nierealne, a tym bardziej 800 A.

    To nie jest zły produkt, benzynę 1.3 dawał radę odpalić, ale po prostu
    podawane parametry są kłamstwem.

    --
    Jaki jest najlepszy sposób na katar?
    - Dwie tabletki Laxigenu i strach kichnąć...

  • 13. Data: 2023-07-18 03:06:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-16, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Obacz na kanał De-Kompozytor-a na YT, on do granic wszelakich testował.

    Jakoś nie mogę się przekonac do tych wszystkich kanałow YT (za rozwlekłe
    to to wszystko) ale spróbuję.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2023-07-18 03:15:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-16, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:
> [...]
    [..]
> [...]
    > jest nierealne, a tym bardziej 800 A.
    >
    > To nie jest zły produkt, benzynę 1.3 dawał radę odpalić, ale po prostu

    A w podobnej klasie cenowej są takie, które nie kłamią? Chyba mi sie już
    wypaczyło podejście bo jak tak się zastanawiam, to praktycznie zawsze
    zakładam, że coś, gdzieś nakłamią.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2023-07-18 15:01:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > A w podobnej klasie cenowej są takie, które nie kłamią?

    Nie wiem. Ale mogliby nie kłamać. To podważa wiarygodność do nich. Niech
    sprzedają w tej samej cenie, ale z rzetelnymi danymi, a nie wprost
    kłamiąc. Inna sprawa, że wtedy nie sprzedadzą :(

    > Chyba mi sie już wypaczyło podejście bo jak tak się zastanawiam, to
    > praktycznie zawsze zakładam, że coś, gdzieś nakłamią.

    Wszyscy kłamią :(

    --
    Najbardziej pamiętam jedną z wigilii, kiedy wyciąłem śliczne gwiazdki na
    choinkę ze skórzanej kurtki mojego taty. Pamiętam też, że mleczaki

  • 16. Data: 2023-07-18 15:48:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/07/2023 17:00, Arnold Ziffel wrote:
    > woltomierz w majfriendowej ładowarce widziałem.

    Polecam, zamiast ładowarki z woltomierzem, to:

    https://pl.aliexpress.com/item/1005003844408378.html

    Używam i nie dośc, że kabel przyzwoity, to jeszcze funckja poglądu
    napięcia/pradu/mocy była kilka razy użyteczna.

    Wada: to się nie nadaje do przesyłu danych (tylko USB2).

  • 17. Data: 2023-07-18 15:57:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/07/2023 15:48, heby wrote:
    > funckja poglądu
    > napięcia/pradu/mocy

    Przeczytaem to po wysłaniu i chyba to może być źle rozumiane. Kabel
    pokazuje tylko W. Mam na myśli, że podgląd jednej z tych rzeczy bywa
    użyteczny.

  • 18. Data: 2023-07-18 19:04:52
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Polecam, zamiast ładowarki z woltomierzem, to:
    >
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005003844408378.html

    No to ciekawe jest. Ja zazwyczaj chcę znać parametry tylko jak coś
    diagnozuję, więc wystarcza mi osobny monitor napięcia i prądu USB.

    --
    Gdybyś była owocem, to byłabyś najsłodszą truskawką. A gdybyś była
    warzywem, to odwiedzałbym cię codziennie w szpitalu.

  • 19. Data: 2023-07-22 09:16:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-18, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > No to ciekawe jest. Ja zazwyczaj chcę znać parametry tylko jak coś
    > diagnozuję, więc wystarcza mi osobny monitor napięcia i prądu USB.

    Mam taki kablowy watomierz ale Baseusa. Pokazuje w miarę poprawnie, ale
    oczywista wada jest taka, że nie wiadomo czy to np. 20V i 0.5A czy 5V i
    2A.

    A z tych, o których wspominasz to najbardziej upodobałem sobie ten:
    https://www.aliexpress.com/item/1005004543350468.htm

    Malutki, przystepny cenowo i ładnie widać jak sobie różne rzeczy
    negocjują. Ma też funkcje logowania w tym po BT, ale trochę się boję
    odpalać ichnie appki mimo, że oficjalnie z play store.

    --
    Marcin