  • 1. Data: 2023-07-09 22:31:56
    Temat: szyna to zło
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jutro wyrzucam i daję przewody

    Poprosili mnie znajomi o diagnozę instalacji w domu.
    Broniłem się ręcyma i nogami.

    Zobaczcie jaką lipę odwalił deweloper.
    Nygusy tną listwy fleksą a wyżej srają niż dupę mają.

    Dziecko piłką stukało to się zwarcia robiły ;)

    https://ibb.co/hRrBH9j

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze!
    cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2023-07-09 22:35:28
    Temat: Re: szyna to zło
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.07.2023 o 22:31, PiteR pisze:

    > Dziecko piłką stukało to się zwarcia robiły ;)
    >
    > https://ibb.co/hRrBH9j

    Jak to była piłka do metalu, to nic dziwnego :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-09 22:55:19
    Od: titanus <t...@g...kom>

    W dniu 2023-07-09 o 22:31, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Zobaczcie jaką lipę odwalił deweloper.
    > Nygusy tną listwy fleksą a wyżej srają niż dupę mają.
    >
    > Dziecko piłką stukało to się zwarcia robiły ;)

    ...no to jeszcze pokutuje nawet i u bardziej doświadczonych elektryków -
    sam poprawiałem (obcinałem tak "zrobione" szyny) z ich wewnętrznych
    naddatków.

    Ostatnio również kupiłem szyny z fabrycznymi zaślepkami na końce -
    niestety tylko dwa - ale jednak :D Oczywiście można te zaślepki
    wyciągnąć i przełożyć w inne miejsce.

    Przykład:
    https://allegro.pl/oferta/szyna-laczeniowa-grzebieni
    owa-pradowa-3f-63a-12m-7181322889

    Co do przewodów ZAMIAST szyny, to oczywiście tylko wtedy gdy jest miejsce.

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 4. Data: 2023-07-10 00:02:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u8f5ms$1unbs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Jak to była piłka do metalu, to nic dziwnego :D

    w twój durny łeb ;D

  • 5. Data: 2023-07-10 00:03:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u8f6nl$sb5$1$titanus@news.chmurka.net>
    user titanus pisze tak:

> [...]
    owa-pradowa-3f-
    > 63a-12m-7181322889
    >
    > Co do przewodów ZAMIAST szyny, to oczywiście tylko wtedy gdy jest

    Tu jak user coś pogrzebie np wymienia ES
    to może wyciągnąć drugą listwę i zewrzeć z pierwszą.

    Chyba że zalać kropelką wszystkie rowki ;)

    Na razie owinę listwę środkową izolacją.
    Potem wymienię na taką Legranda.

    https://allegro.pl/oferta/legrand-szyna-laczeniowa-w
    idelkowa-12m-607047-11326837780

    a gdzie będzie miejsce dam kable.

  • 6. Data: 2023-07-10 08:47:01
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, July 9, 2023 at 3:31:57 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Zobaczcie jaką lipę odwalił deweloper.
    > Nygusy tną listwy fleksą a wyżej srają niż dupę mają.
    >
    > Dziecko piłką stukało to się zwarcia robiły ;)

    No obciete zle ale czy szyna jest zla?
    Nie pamietam dokladnie ale oidp daje sie bezpiecznik wymienic bez rozprucia calosci.

    Jak sie pokapowalem ze moge szyne zalozyc zamiast uskuteczniac drutowanie to szybko
    wymienilem i juz lata dziala bez problemow.

  • 7. Data: 2023-07-10 10:01:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 Jul 2023 22:31:56 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Zobaczcie jaką lipę odwalił deweloper.
    > Nygusy tną listwy fleksą a wyżej srają niż dupę mają.
    >
    > Dziecko piłką stukało to się zwarcia robiły ;)

    A z czego to zrobione?
    Bo wygląda jak pordzewiała stal ..

    J.

  • 8. Data: 2023-07-11 01:00:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e8abfa6a-8f53-48f6-9bb8-a32224561f5an@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

    > No obciete zle ale czy szyna jest zla?

    ta Legranda jest dobra. Bo nigdy nie krzyżują się szyny.
    Ale jest zbyt droga dla Januszy biznesu.

    Jednofazowe są spoko.

    > Nie pamietam dokladnie ale oidp daje sie bezpiecznik wymienic bez
    > rozprucia calosci.

    Nie da się bo zatrzask jest pod szyną. Właśnie tak jak piszesz
    inwestor zrobił zwarcie szyn i podniósł hebel.

    U mnie w pracy nie używamy takich szyn wcale i nigdzie.

    > Jak sie pokapowalem ze moge szyne zalozyc zamiast uskuteczniac
    > drutowanie to szybko wymienilem i juz lata dziala bez problemow.

    kupiłem dziś linkę 6mm2 jak podrutuję to on sobie wymieni esa sam.
    dali mu jakieś egzotyczne esy, które już wymiękają.

    https://ibb.co/MM4XsZs

  • 9. Data: 2023-07-11 15:16:56
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Nygusy tną listwy fleksą a wyżej srają niż dupę mają.

    A czym się taką szyneczkę normalnie tnie? Nie ciąłem, to nie wiem :)

    --
    Profesor biologii mowi do studentow:
    - Zaraz pokaze panstwu zabe. Bedzie ona tematem dzisiejszego wykladu.

  • 10. Data: 2023-07-11 15:19:14
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > dali mu jakieś egzotyczne esy, które już wymiękają.

    Gacia? To zdaje się najtańszy syf jest. Ale ten Legrand RX3 to chyba
    spoko? Hager też...

    --
    Pracownicy fabryki klejów, farb i lakierów wracali do domu przez
    gadający las.