  • 1. Data: 2010-01-26 15:05:43
    Temat: Lampy przednie, plastik zmienil kolor
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam, moj passat 1997 nie przeszedl przegladu.

    Lampy przednie ma ponoc zbyt przebarwione.

    Zamiast kupowac nowe, czy mozna je jakos wyczyscic?

    Sorki jesli to glupie pytanie...

    Polon

  • 2. Data: 2010-01-26 15:15:14
    Temat: Re: Lampy przednie, plastik zmienil kolor
    Od: Marcin <n...@n...pl>

    Polon pisze:
    > Witam, moj passat 1997 nie przeszedl przegladu.
    >
    > Lampy przednie ma ponoc zbyt przebarwione.
    >
    > Zamiast kupowac nowe, czy mozna je jakos wyczyscic?

    http://www.tinyurl.pl?eBbnCb4H

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2010-01-26 15:18:26
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 14:05:43 -0000, Polon na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Zamiast kupowac nowe, czy mozna je jakos wyczyscic?

    Ten 97' to już B5, czy jeszcze b4 ?

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400

    "Róże więdną, ale nie kolce."

  • 4. Data: 2010-01-26 16:07:26
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Dziekuje za rady, od jutra biore sie za szlifowanie reflektorow!

    Polon

  • 5. Data: 2010-01-27 04:59:05
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    przednie ma ponoc zbyt przebarwione.

    > Zamiast kupowac nowe, czy mozna je jakos wyczyscic?
    >
    > Sorki jesli to glupie pytanie...

    ten sam problem małem,
    kupiłem uzywke za 130zł a swoj sprzedalem za 120 :)

  • 6. Data: 2010-01-27 09:45:31
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Ten 97' to już B5, czy jeszcze b4 ?
    >
    > http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400

    Kurde ale mu to ładnie wyszło.

  • 7. Data: 2010-01-27 13:01:14
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "szymo"

    > Kurde ale mu to ładnie wyszło.

    No ładnie wyszło z jednym małym ale - gdzieś obiło się o uszy, że te
    klosze z poliwęglanu mają specjalnie utwardzaną powierzchnię
    zewnętrzną - taki "filtr" podobny do tego stosowanego np. w
    plastikowych soczewkach do okularów - polerując klosz skutecznie
    usuwamy utwardzenie i poliwęglan po jakimś czasie bedzie się już
    nadawał tylko na śmietnik - ile w tym prawdy nie umiem stwierdzić.

  • 8. Data: 2010-01-27 13:55:21
    Od: szymo <s...@w...pl>

    WIHEDCNF pisze:

> [...]
    > do okularów - polerując klosz skutecznie usuwamy utwardzenie i
    > poliwęglan po jakimś czasie bedzie się już nadawał tylko na śmietnik -

    Hmm... to nie wesoło, ale z drugiej strony w końcu to i tak już drugie
    życie tej lampy za całkiem nieduże pieniądze. :)