  • 1. Data: 2010-01-26 11:25:56
    Temat: tylna szyba ford s-max samoistne pekniecie
    Od: "_" <_>

    Witam grupowiczow,

    dzisiaj rano, w trakcie jazdy do pracy samoistnie pekla tylna szyba.
    Nie wpadlem w zadna dziure, nikt we mnie nie wjechal, jechalem prosta
    droga, nie za szybko - i tak sama z siebie, wziela sie i pekla.
    Na cale szczescie nie wpadla do srodka, ani nie wyleciala na zewnatrz.

    Jest ukroszona po obu bokach + pajaczek na szybie.

    Moja teoria to zly montaz + roznica temperatur.
    Bylo -21st na zewnatrz, a w srodku pewnie +22st.

    Auto Ford S-Max, 2009.

    Czy ktos mial taki przypadek?
    Jest szansa zeby to zrobic z gwarancji? Wstepnie w dwoch punktach w
    Poznaniu powiedziano mi ze gwarancja tego nie obejmuje, bo przejechalem
    ponad 1,5 tys km.

    Pozdr.,
    Filip

  • 2. Data: 2010-01-26 11:44:40
    Temat: Re: tylna szyba ford s-max samoistne pekniecie
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    Witam
    Szyby zimą czasami pękają, miałem podobnie kilka lat temu, tylna szyba
    rozleciała się w drobny mak. Załatwiłem sprawę z AC, Opel Astra + ASO +
    orginalna szyba ponad 1000 zł.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-26 11:55:59
    Od: szymo <s...@w...pl>

    _ pisze:
> [...]
    >
    > Moja teoria to zly montaz + roznica temperatur.
    > Bylo -21st na zewnatrz, a w srodku pewnie +22st.

    Oj tak strasznie nieprzyjemne doświadczenie - stało się w lanosie na
    trasie 200 km od domu.

  • 4. Data: 2010-01-26 13:49:12
    Od: "PL" <u...@W...pl>

> [...]
    > Jest szansa zeby to zrobic z gwarancji? Wstepnie w dwoch punktach w
    > Poznaniu powiedziano mi ze gwarancja tego nie obejmuje, bo przejechalem

    Moze miales za dlugo wlaczone ogrzewanie tylnej szyby ? Czytalem kiedys o
    takim samym przypadku, auto tez nowszy ford.

  • 5. Data: 2010-01-26 14:03:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > droga, nie za szybko - i tak sama z siebie, wziela sie i pekla.
    > Na cale szczescie nie wpadla do srodka, ani nie wyleciala na zewnatrz.

    reklamuj z niezgodnosci towaru z umowa (2lata masz na to, nowa "rekojmia"). To
    nie jest normalne - auto ma jezdzic i w Szwecji gdzie takie roznice temperatur
    to standard!

  • 6. Data: 2010-01-26 14:54:25
    Od: "_" <_>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in news:4b5ee815@news.home.net.pl:

    > reklamuj z niezgodnosci towaru z umowa (2lata masz na to, nowa
    > "rekojmia"). To nie jest normalne - auto ma jezdzic i w Szwecji gdzie
    > takie roznice temperatur to standard!

    Auto na firme - wiec rekojmia chyba odpada.

    Wstawilem auto do ASO, obejrzeli, ocenil to lokalny gwarant i chcieli
    robic tylko z AC. Zlozylem reklamacje, ktora zostanie przeslana do
    centrali Forda.

    Jesli nie zostanie uznana, to moim zdaniem bedzie to duza rysa na
    wizerunku Forda.

    Pozyjemy, zobaczymy. Poki co, co najmniej 4-5 dni bez auta, tyle trwa
    sprowadzenie szyby.

    F.

  • 7. Data: 2010-01-26 15:44:31
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Użytkownik wrote:

    > Jesli nie zostanie uznana, to moim zdaniem bedzie to duza rysa na
    > wizerunku Forda.

    mają w d... Twoją wizję ich rysy

    zwłaszcza w związku z głupią szybą...
    mają większe problemy związane z jakością niż pojedynczy przypadek szyby :(

    --
    limken polimken

  • 8. Data: 2010-01-26 15:57:30
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 26 Sty, 11:25, "_" <_> wrote:
> [...]
    >
    > Jest ukroszona po obu bokach + pajaczek na szybie.
    >
    > Moja teoria to zly montaz + roznica temperatur.

    Takie pęknięcie wskazywałoby, że masz rację. Nasza jeszcze się trzyma
    natomiast żonie udało się już urwać spoiler przedni (wersja Titanium-
    S) na grudzie śniegu. Wpierw na nią najechała a potem wycofała
    wyrywając cały dół. Z zewnątrz nie widać ale auto ma 3 miesiące i już
    oberwany spoiler i wgniecenie niewiadomo skąd na jednym błotniku na
    wysokości ok 1 m. tuż pod szybą.

  • 9. Data: 2010-01-26 16:21:10
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    Na forum forda mondeo, pojawil sie temat dot. samoistnie pekajacych szyb w
    nomym mondku kombi.
    Pzdr
    Luca

  • 10. Data: 2010-01-26 16:24:27
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    _ pisze:

    > Auto na firme - wiec rekojmia chyba odpada.

    Reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa mozesz. Bedziesz musial
    tylko dowiesc, ze szyba miala wade fabryczna w momencie zakupu.