  • 1. Data: 2015-07-09 20:04:03
    Temat: Łańcuch w MT-07
    Od: PNK <p...@g...com>

    Witam wszystkich,

    Piszę kierowany ciekawością, może ktoś się pochyli nad pytaniem i rozjaśni w temacie

    Na egzaminie, na pytanie o sprawdzenie naciągu łańcucha odpowiedziałem że "slack"
    -zwis na wysokości "chain drive guide" po obciążeniem 1,5 kg, musi być między 51 -56
    mm. Egzeminator mnie poprawił i wspomniał że miedzy 25-30 mm. I tu pojawia się
    pytanie, co mówić żeby było dobrze ?, niestety czeka mnie powtórka, a nie zawsze
    zdarza się wyrozumiały egzaminator.

    PNK

  • 2. Data: 2015-07-10 17:21:43
    Temat: Re: Łańcuch w MT-07
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu czwartek, 9 lipca 2015 20:04:06 UTC+2 użytkownik PNK napisał:
> [...]
    pytanie, co mówić żeby było dobrze ?, niestety czeka mnie powtórka, a nie zawsze

    Wg mnie dobrze mówi egzaminator - luz czyli zakres od górnego położenia do dolnego ma
    być około 25-30 mm.

    KJ

  • 3. Data: 2015-07-12 10:27:48
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "PNK" napisał

> [...]
    > 51 -56 mm. Egzeminator mnie poprawił i wspomniał że
    > miedzy 25-30 mm. I tu pojawia się pytanie, co mówić

    Nie wierzę, że na egzaminie są pytania dotyczące konkretnego
    modelu motocykla. Sposób pomiaru i wielkość luzu masz
    w instrukcji. Jeśli jest tak jak piszesz, to daaaaleka droga
    przed tobą. Nauczyć się danych tysięcy modeli motocykli
    pewnie trochę potrwa.

    --
    Hinek