  • 1. Data: 2015-07-08 23:11:01
    Temat: Re: tłumik savage ls 650 (spam)
    Od: gilug1 <slawski.gitara2@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam ja mam chyba? oryginalny tłumnik do Suzuki Savage, dopiero go
    zakupiłem, potrzebny jest mi pusty wydech bo chce aby motor brzmiał
    mocniej, moge się zamienić, mój numer 881-586-536 Adam, jestem spod Łodzi,
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-07-09 10:02:48
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 08 - 07 - 2015 (środa) o godzinie 23:11, gilug1 napisał(a):

    > Witam ja mam chyba? oryginalny tłumnik do Suzuki Savage,[...]

    Czy naprawdę tak trudno jest zauważyć, że odpowiadasz na posta, który ma
    ponad 8 lat? Sądzisz, że ten temat jest nadal aktualny?

    --
    Yorick
    MG Nevada 750