  • 1. Data: 2010-06-13 19:46:43
    Temat: Laserowe mierniki pomiaru
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Wlasnie w Piracie pokazuja typa zlapanego na Wislostradzie laserem.
    Gosc mowi ze przed nim jechaly samochody, on jechal wolniej i dlaczego
    to akurat niby on jechal te 120+km/h.
    No wlasnie. Wyobrazmy sobie sytuacje jade przepisowo 80 prawym, na lewym
    i srodkowym jada kawalek przede mna 2 samochody 110 i 130km/h. Policjant
    mierzy tego najszybszego ale ciezko go zatrzymac wiec zatrzymuje mnie i
    tlumaczy ze to moj pomiar. Na jakiej podstawie? Mam mu uwierzyc na
    slowo? Ja rozumiem moje slowo przeciwko slowu policjanta, ale...
    Z FR dowodem jest zdjecie, numery musza byc czytelne i podobno nie moze
    byc innego samochodu w kadrze. Z VR podobnie, dowodem jest material
    filmowy. Zwykla suszarka mierza tylko jesli jestem bezposrednio przed nimi.
    Czy takiego laserowego pomiaru tego nie mozna podwazyc?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-06-13 20:08:09
    Temat: Re: Laserowe mierniki pomiaru
    Od: BearBag <c...@g...com>

    wszystko zależy od sędziego na jakiego trafisz, ale czy chcesz
    ryzykować dodatkowe koszty?
    Jesli jestes niewinny i masz czas to moze warto.

  • 3. Data: 2010-06-13 20:12:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    BearBag pisze:
    > wszystko zależy od sędziego na jakiego trafisz, ale czy chcesz
    > ryzykować dodatkowe koszty?
    > Jesli jestes niewinny i masz czas to moze warto.

    No wlasnie, jesli cos takiego mi sie przytrafi?
    Kazdemu moze...
    Tylko czy to ja mam udowadniac swoja niewinnosc czy jednak policja ma
    przedstawic dowod wskazujacy winnego? Rozumiem jakby to z tego
    "tele-celownika" jakas fotke cyfrowa robilo do wgladu...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-06-13 20:13:10
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Hold on, a czy na LCD nie ma zdjecia samochodu z wynikiem przypadkiem?

    Pzdr,
    Miki
    b.googlegroups.com...

  • 5. Data: 2010-06-13 20:23:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    DoQ pisze:

    ATSD "udal" mi się temat - "mierniki pomiaru" ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2010-06-13 20:30:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-13 20:23, DoQ pisze:
    > DoQ pisze:
    >
    > ATSD "udal" mi się temat - "mierniki pomiaru" ;-)

    Widziałem kiedyś taką tabliczkę:
    "radarowy pomiar kontroli prędkości"

    ...czyli nie ty pierwszy ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2010-06-13 20:40:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > Widziałem kiedyś taką tabliczkę:
    > "radarowy pomiar kontroli prędkości"
    > ...czyli nie ty pierwszy ;)

    Tia, to tez troche jak "po usłyszeniu sygnału dźwiękowego nie wysiadać"
    Tak jakby można było usłyszeć inny sygnał :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2010-06-13 21:40:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MK pisze:
    > Tam nie ma żadnego lcd. Jest tylko cyferkowy wynik i odległość pomiaru.
    > Laser to kropka, którą policjant kieruje na ofiarę ...

    No przeciez tyle to wiem ze nie ma.
    Dlatego pytam skad mam miec pewnosc, ze to pomiar akurat mojego
    samochodu, a nie ktoregos z obecnych w poblizu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-06-13 21:42:01
    Od: "MK" <c...@g...com>

  • 10. Data: 2010-06-13 21:59:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    DoQ pisze:

    > No przeciez tyle to wiem ze nie ma.
    > Dlatego pytam skad mam miec pewnosc, ze to pomiar akurat mojego
    > samochodu, a nie ktoregos z obecnych w poblizu.

    Nie masz pewnosci, to co powie policjant jest swiete.
    W sadzie sprawy nie wygrasz.

    --
    Karolek