  • 1. Data: 2015-11-22 07:33:32
    Temat: Latarka LED 90000 lumenów 1kW
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    Taka sobie przenośna

    http://www.break.com/video/worlds-brightest-homemade
    -led-flashlight-is-1000w-2978713

  • 2. Data: 2015-11-22 12:23:03
    Temat: Re: Latarka LED 90000 lumenów 1kW
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jan Niezbędnik pisze tak:

    > Taka sobie przenośna
    >
    > http://www.break.com/video/worlds-brightest-homemade
    -led-flashlight-is-1000w-2978713

    Let there be light and there was light :)

    Zbliżamy się do możliwości pana B.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-11-22 14:29:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jan Niezbędnik pisze:
    > Taka sobie przenośna
    >
    > http://www.break.com/video/worlds-brightest-homemade
    -led-flashlight-is-1000w-2978713

    Złe soczewki założył, za małe, z tych 2-ch pakietów też za długo nie
    poświeci.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2015-11-22 14:50:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    -led-flashligh

    > Złe soczewki założył, za małe, z tych 2-ch pakietów też za długo
    > nie poświeci.

    Wyobraźmy sobie za 50 lat, klęska żywiołowa, akcja ratownicza w nocy.

    - panie premierze czy zamówić drona z diodą 1MW

    :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-11-22 16:37:34
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Sun, 22 Nov 2015 14:50:18 +0100, PiteR napisał/a:

    > Wyobraźmy sobie za 50 lat, klęska żywiołowa, akcja ratownicza w nocy.
    >
    > - panie premierze czy zamówić drona z diodą 1MW
    >
    > :)

    Premier T1000 - nie pomagamy ludziom, nie pamiętasz o tym T800? SNMSP :-)

    Bo(o)t manager

  • 6. Data: 2015-11-22 17:51:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > http://www.break.com/video/worlds-brightest-homemade
    -led-flashlight-is-1000w-2978713

    ale czad !:)

    Niedawno tak kombinowałem, poeksperymentować z LED 100W czy więcej
    nawet. TO już wiem, co można zrobić z tego :)

  • 7. Data: 2015-11-23 13:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Niezbędnik" napisał w wiadomości
    >Taka sobie przenośna
    >http://www.break.com/video/worlds-brightest-homemad
    e-led-flashlight-is-1000w-2978713

    Podoba mi sie, choc oczywiscie przenosnosc, a wiec i latarkowatosc
    taka sobie.

    Ale ... on z tych 2 bateryjek naprawde 1kW wyciaga ?

    J.

  • 8. Data: 2015-11-23 14:40:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    -led-flashlight-is-1000w-2978713

    > Podoba mi sie, choc oczywiscie przenosnosc, a wiec i latarkowatosc taka
    > sobie.
    >
    > Ale ... on z tych 2 bateryjek naprawde 1kW wyciaga ?

    Tak, ale nie długo. widziałem filmik i relację z budowy modelarskiego
    silnika BLDC 11kW, zasilane trochę większym pakietem.

  • 9. Data: 2015-11-23 18:19:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 14:40, AlexY pisze:
    -led-flashlight-is-1000w-2978713

    > Tak, ale nie długo. (...)

    Na pewno niedługo ;)

    Przypomniał mi się film Goonies Spielberga, to zwiastun:

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=pWgc8Ute2tU#t=50

    Też mu na niedługo starczyło zasilania.

    --