  • 1. Data: 2015-11-22 13:55:52
    Temat: szeregowa pamięć ram
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zna Ktoś tu jakąś dostępną pamięć sram szeregową z 5V w dipie?

  • 2. Data: 2015-11-22 14:49:49
    Temat: kontroler rs232
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a przy okazji to istnieją jakieś kontrolery rs232 przejmujące obsługę
    transmisji? można prosić o numerek?

  • 3. Data: 2015-11-22 15:28:01
    Temat: Re: kontroler rs232
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nic nie mogę znaleźć, jest jakiś WD8250, ale ni cholery nie można do
    niego znaleźć pdfa, może Ktoś ma i podeśle?

  • 4. Data: 2015-11-22 15:32:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-22 14:49, platformowe głupki wrote:
    > a przy okazji to istnieją jakieś kontrolery rs232 przejmujące obsługę
    > transmisji?

    AtMega, że się już tak zlituje.

  • 5. Data: 2015-11-22 15:40:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak już masz się zlitować, to podaj numerek chipu,
    jakbym chciał atmege to bym w ogóle nie pytał...

    a czy ta atmega ma dwa lub więcej rs-ow?

  • 6. Data: 2015-11-22 15:43:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-22 15:40, platformowe głupki wrote:
    > jak już masz się zlitować, to podaj numerek chipu,
    > jakbym chciał atmege to bym w ogóle nie pytał...
    > a czy ta atmega ma dwa lub więcej rs-ow?

    ATMega162, ATMega128.

  • 7. Data: 2015-11-22 15:47:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no dzięki, jednak wolałbym jakiś chipek do obsługi rs232

  • 8. Data: 2015-11-22 15:56:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > nic nie mogę znaleźć, jest jakiś WD8250, ale ni cholery
    > nie można do niego znaleźć pdfa, może Ktoś ma i podeśle?

    Wyślij 15zł na paypala to Ci podeślę.

  • 9. Data: 2015-11-22 15:59:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie było to łatwe, ale znalazłem,
    niestety ten chip ma tylko jednego rs-a
    może mógłbyś mi namierzyć scalak z 2-4 portami?
    preferowany dip

  • 10. Data: 2015-11-22 16:02:43
    Temat: Re: szeregowa pamięć ram
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > zna Ktoś tu jakąś dostępną pamięć sram szeregową z 5V w dipie?

    Ja znam taką w 8-pinowym DIP w dwu rozmiarach: 500kbit i 1mbit.
    Wyślij mi 15zł na paypal to Ci wyślę datasheet od producenta.