  • 1. Data: 2014-05-15 20:43:52
    Temat: Latwiejsze captcha na stale w aero2
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Jakoś nikt o tym dziś jeszcze nie wspomniał. Wygląda na to że aero
    poszło trochę po rozum do głowy.
    Za telepolis.pl:
    Za kilka godzin "łaciate" kody w BDI Aero2 przejdą do historii. Będzie
    wyświetlana zdecydowanie bardziej czytelna wersja kodów.
    Reszta tu:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/znikaja-laciate-k
    ody-w-bdi-aero2,2,3,30563.html

    Swoją drogą sprawdziłem i działa już to, kod jest do odczytania bez
    problemu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-15 21:15:55
    Temat: Re: Latwiejsze captcha na stale w aero2
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    dizel wrote:
> [...]
    ody-w-bdi-aero2,2,3,30563.html

    > Swoją drogą sprawdziłem i działa już to, kod jest do odczytania bez

    ZSZ przestraszył się, że klienci odchodzą i Aero2 :-)

  • 3. Data: 2014-05-15 23:02:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Kody może i łatwiejsze ale z tego co zauważyłem to już co godzinę
    trzeba je klepać, nie tak jak dotychczas że odbywało się to losowo.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-05-16 00:30:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Swoją drogą sprytnie to zostało wymyślone bo najpierw był kapeć losowy
    ale często były kody zamazane nie do odczytania, ale pojawiały się nie
    co godzinę, a losowo co jakiś czas.
    Teraz niby już kapeć jest prostrzy ale za to trzeba go klepać co
    godzinę.
    Dla mnie to wszystko było zamieżone od początku, aby ludzie mniej się
    burzyli.
    Najpierw kapeć jest trudny i wkurza ludzi co jakiś czas, a teraz z
    miłosierdzia kapeć jest łatwy ale już na stałe klepiemy go co
    godzinę.
    Celowa zagrywka żeby wyglądało że to aero jest takie dobre dla ludzi i
    robi im dobrze. Bo wcześniej podkreślali że mechanizm captcha nie
    zależy od nich tylko od google.
    Od początku nie wierzyłem w te gadki że trzeba captcha wprowadzić bo
    torrentowcy przeciążają łącza. Teraz mam tylko kolejne potwierdzenie
    że mam rację. A reszta łyka dalej ten bełkot marketingowy, jak młody
    pelikan wode.