  • 1. Data: 2014-05-16 01:03:27
    Temat: Modem USB z LTE?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Kupić już można jakieś modemy USB z LTE do Orange.pl?

  • 2. Data: 2014-05-16 15:01:29
    Temat: Re: Modem USB z LTE?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-16 01:03, Pszemol pisze:> Kupić już można jakieś modemy
    USB z LTE do Orange.pl?

    Pszemol - wracaj do kraju!!! Skladnia ci sie poprzestawiala i nie wiem,
    czy pytasz, czy oznajmiasz :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2014-05-16 20:07:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...

    > Pszemol - wracaj do kraju!!! Skladnia ci sie poprzestawiala i nie wiem,
    > czy pytasz, czy oznajmiasz :-)

    :-) Pytajnik na końcu zdania powinien być dobrą wskazówką...

  • 4. Data: 2014-05-16 20:19:59
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    > Pytajnik na końcu zdania powinien być dobrą wskazówką...

    Można kupić pewnie tak już. Kropka na końcu zdania powinna wystarczyć.
    Kolejność słów nie ma znaczenia.

    JS

  • 5. Data: 2014-05-16 22:22:15
    Od: T...@s...in.the.world

    http://jdtech.pl/lte

    --
    TA

  • 6. Data: 2014-05-17 00:29:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ianus" <i...@o...pl> wrote in message

    > Można kupić pewnie tak już.
    > Kropka na końcu zdania powinna wystarczyć. Kolejność słów nie ma
    > znaczenia.

    Znasz markę/model?

  • 7. Data: 2014-05-17 00:42:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    > http://jdtech.pl/lte

    Dzięki!

    Nie wiem jak mam rozumieć te słowa: "sygnał LTE T-mobile
    jest oferowany komercyjnie przez Orange w ramach
    współpracy między operatorami w ramach spółki Networks"

    Czy znaczy to że jak mam kartę SIM z Orange, taryfa "Free"
    to jak wsadzę ją do modemu LTE to zaloguję się do jakiejś sieci
    i dostanę transfer z tych szybkich anten czy coś więcej trzeba?

    Swoją drogą fascynujące jest to, że w Polsce wciąż jest to
    w powijakach a tak się krytykowało tu na tej grupie USA,
    gdzie już od roku mam LTE na iPhone5 w AT&T...

    Nawiasem mówiąc to jest fajne:
    http://jdtech.pl/2014/04/tablety-do-lte-lista-zgodno
    sci.html
    Na tej podlinkowanej stronie, piszą że iPad Air kupiony przeze
    mnie w USA, model A1475 - to wersja oferowana w PL... :-)