  • 1. Data: 2010-01-25 19:19:10
    Temat: Lekki skrypt pod małą stronę.
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Witam,
    potrzebuje stworzyć małą stronę i szukam jakiegoś w miarę szybkiego i
    lekkiego CMS,
    nie potrzebuje wiele opcji. Do strony potrzebuje też forum, testowałem
    nowe phpbb 3.0.6
    niestety łyka mi za dużo procesora a na dodatek ma masę zupełnie nie
    potrzebnych mi opcji.

    Czy mogę was prosić o rade w dobrze CMS pod stronę oraz jakiegoś forum do
    tego ?
    Forum musi być zupełnie osobne od strony.

    Pozdrawiam.
    --
    Schwarz.gentoo gmail.com

  • 2. Data: 2010-01-25 22:01:12
    Temat: Re: Lekki skrypt pod małą stronę.
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 25. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Schwarz:

    > jakiegoś forum do tego ?

    Simple Machines Forum, punBB, MyBB i pewnie cała seria innych.

    Dokładnych pomiarów nigdy nie robiłem. Jestem związany z jednym forum
    opartym o punBB i administruję niewielkim (100-kilkunastu użytkowników,
    z czego nie więcej niż połowa zagląda regularnie) opartym o SMF. Ten
    drugi w pełni spełnia moje oczekiwania -- rzeczy których nie ma w
    domyślnej konfiguracji można doinstalować poprzez system ,,paczek" (nie
    jest wymagana ręczna modyfikacja jakichkolwiek plików).
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2010-01-25 23:21:07
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 25-01-2010 o 23:01:12 Mirosław Zalewski <miniopl@cut_this.gmail.com>
    napisał(a):

> [...]
    > domyślnej konfiguracji można doinstalować poprzez system ,,paczek" (nie
    > jest wymagana ręczna modyfikacja jakichkolwiek plików).
    Ok, dzięki myślę że punBB będzie bardzo dobre a możesz polecić jakiegoś
    lekkiego CMS-a ?

    --
    Schwarz.gentoo gmail.com

  • 4. Data: 2010-01-25 23:52:56
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    Może to? http://www.cmsmadesimple.org/
    Albo http://www.silverstripe.org/

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2010-01-27 11:02:25
    Od: "Piotrek" <u...@p...oonett.ppll>

    http://snewscms.com/