  • 1. Data: 2009-06-03 07:26:24
    Temat: Lepszy HTC TYTN II czy HTC TouchDiamond
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Pomóżcie w decyzji :)
    Zakładając mozliwośc kupienia w tej samej cenie
    w/w telefoników co lepiej wg Was wybrać.
    Co zyskam (poza wiekszą szybkością transmisji danych)
    wybierając Diamond'a?
    Lepszy aparat foto?
    Lepszy ekran?

    A coś jest gorszego (czego nie dostrzegam) w stosunku
    do Kaisera?

  • 2. Data: 2009-06-03 07:28:50
    Temat: Re: Lepszy HTC TYTN II czy HTC TouchDiamond
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:26:24 +0200, michalek napisał(a):

    > A coś jest gorszego (czego nie dostrzegam) w stosunku
    > do Kaisera?

    Marny akumulator i delikatna (rysująca się) obudowa. Paradoksalnie wersje
    innych operatorów są lepsze, mimo, że nie wyglądają tak dobrze jak Diamond
    bezpośrednio od HTC

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-06-03 07:38:38
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > innych operatorów są lepsze, mimo, że nie wyglądają tak dobrze jak Diamond

    Dzięki za szybki odzew.
    Do ew. zakupu jest wersja z T-Mobile'a z inną (taką spokojną płaską
    obudową) i według mnie "paradoksalnie" wygląda lepiej :)
    A ta bateria - nie wytrzyma 3 dni. Tyle ścierpię. Ładowanie 2 razy
    w tygodniu.
    Rozważając taki telefon liczę trochę na to że byłby namisatką PDA.
    Czasem jakaś notatka zrobiona czy odczytana w drodze. Plan dnia.
    Zadania na miesiąc, kontakty itp.
    Taki elektroniczny notes w podróży służbowej. Potem synchronizacja
    na komputer.

    MB

  • 4. Data: 2009-06-03 08:40:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:38:38 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
    > obudową) i według mnie "paradoksalnie" wygląda lepiej :)
    > A ta bateria - nie wytrzyma 3 dni. Tyle ścierpię. Ładowanie 2 razy

    2 x w tygodniu? żartujesz? przy normalnym używaniu co 1.5 dnia (czyli w
    zasadzie codziennie, chyba, że masz ładowarkę w pracy i czas naładować).
    Jak włączysz push e-mail to z trudem wytrzyma dobę. Albo i nie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.