  • 1. Data: 2009-06-03 07:49:43
    Temat: samsung z allegro
    Od: "TT" <n...@o...pl>

    Witam,

    czy zakup http://allegro.pl/item644649472_samsung_sgh_d900_now
    y.html to
    dobry zakup?
    Możecie coś poradzić? Ile kosztuje zdjęcie simlocka?

    pozdro

    TT

  • 2. Data: 2009-06-03 08:54:45
    Temat: Re: samsung z allegro
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    TT wrote:

    > czy zakup http://allegro.pl/item644649472_samsung_sgh_d900_now
    y.html to
    > dobry zakup?
    > Możecie coś poradzić? Ile kosztuje zdjęcie simlocka?

    Mysle, ze zbieznosc miejscowosci sprzedawcy i twojego adresu IP
    nalezacego do DSL TP w Sosnowcu sugeruje ze jest to rozpaczliwa
    kryptoreklama wlasnej aukcji. Przydaloby sie zdjecie simlocka z rozumu.

    --

    "mein luftkissenfahrzeug ist voller aale"

  • 3. Data: 2009-06-03 14:32:05
    Od: orcio <o...@N...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > Mysle, ze zbieznosc miejscowosci sprzedawcy i twojego adresu IP
    > nalezacego do DSL TP w Sosnowcu sugeruje ze jest to rozpaczliwa
    > kryptoreklama wlasnej aukcji. Przydaloby sie zdjecie simlocka z rozumu.

    a może po prostu to świadomy kupiec który woli szukać aukcji które może
    odebrać osobiście?? ( mój IP powinien być ze śląska :P

    orcio

  • 4. Data: 2009-06-03 17:17:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    orcio wrote:

    > a może po prostu to świadomy kupiec który woli szukać aukcji które może
    > odebrać osobiście?? ( mój IP powinien być ze śląska :P

    A podejrzanie identyczne zapytanie z innej grupy dotyczace laptopa na
    aukcji tego samego uzytkownika to pewnie przypadek?

    http://tinyurl.com/pxhkb3 (google.groups)

    --

    "mein luftkissenfahrzeug ist voller aale"

  • 5. Data: 2009-06-04 18:05:20
    Od: orcio <o...@N...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > A podejrzanie identyczne zapytanie z innej grupy dotyczace laptopa na
    > aukcji tego samego uzytkownika to pewnie przypadek?
    >
    > http://tinyurl.com/pxhkb3 (google.groups)

    ok zwracam honor działanie mało etyczne

    orcio