  • 1. Data: 2009-05-04 09:15:45
    Temat: Lg3000 czy samsung a330 ?
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Ktory wybrac?
    Interesuje mnie raczej dolna pólka cenowa dla 32"

    Samsung podobno ma słaby dzwięk i niewygodny pilot,

  • 2. Data: 2009-05-04 19:04:19
    Temat: Re: Lg3000 czy samsung a330 ?
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl>

    i niewygodny pilot,

    heh, obejż sobie pilota z panasonica jakiegos duzego ok 42 cale

  • 3. Data: 2009-05-04 21:33:39
    Od: Padre <P...@n...net>

    zorby pisze:
    > i niewygodny pilot,
    >>

    > heh, obejż sobie pilota z panasonica jakiegos duzego ok 42 cale
    Co od niego chcesz? I kanały zmienię i gwoździa nim wbiję :)

  • 4. Data: 2009-05-04 21:39:09
    Od: "Wolvier" <w...@p...onet.pl>

    > Co od niego chcesz? I kanały zmienię i gwoździa nim wbiję :)
    pilot od funaia bije wszystkie na głowe :D

  • 5. Data: 2009-05-04 21:39:40
    Od: "Wolvier" <w...@p...onet.pl>

    > Ktory wybrac?
    > Interesuje mnie raczej dolna pólka cenowa dla 32"
    >
    > Samsung podobno ma słaby dzwięk i niewygodny pilot,

    lg 3000 to to buczydło?

  • 6. Data: 2009-05-05 05:15:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wolvier pisze:

    > lg 3000 to to buczydło?

    to co teraz telewizor kupuje się wzgledem pilota?
    zawsze zostaje kupno logitech harmony
    to już nie obraz jest ważniejszy?
    dzwięk w samsungu porównałbym do słuchania muzyki
    z discmana na małych głośniczkach.
    Mogliby się postarać o lepsze.

    pawell

  • 7. Data: 2009-05-05 06:23:00
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawsze zostaje kupno logitech harmony
    > to już nie obraz jest ważniejszy?
    > dzwięk w samsungu porównałbym do słuchania muzyki

    czyli dzwiek dyskwalifikuje samsunga a330 ?

  • 8. Data: 2009-05-05 07:45:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    derty pisze:

    > czyli dzwiek dyskwalifikuje samsunga a330 ?

    dla mnie wogóle tych tv nie biorę po uwagę.
    to co chciałem powiedzieć, to iż dzwięk ogólnie
    nie jest chyba najważniejszy, tymbardziej że nie
    znam dokładnie tego modelu.

    pawell