  • 11. Data: 2010-02-03 00:14:46
    Temat: Re: Linia cylindryczno płaska
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>

    Użytkownik Marek Dzwonnik napisał:

    > Co nie zmienia faktu, że wydane z górą 30 lat temu "Przyrządy PłP"
    > prof.prof. A.Świta i J.Pułtoraka - jak mi się - wydaje do tej pory na
    > tubylczym rynku wielkiej konkurencji nie mają.

    Bo wiedza była Świta a jej przekazanie Pułtoraka. Z Pułtorakiem znacznie
    lepiej się wiedzę zdobywało - miałem przyjemność z obydwoma mieć zajęcia.

    --
    Darek
    P.S. Czy twój dawny numer telefonu jest aktualny?

  • 12. Data: 2010-02-03 00:35:32
    Od: Marek Dzwonnik <m...@W...message.pl>

    Dariusz K. Ładziak pisze:

    > Bo wiedza była Świta a jej przekazanie Pułtoraka. Z Pułtorakiem znacznie
    > lepiej się wiedzę zdobywało - miałem przyjemność z obydwoma mieć zajęcia.

    Otóż to!
    W moim przypadku, w pierwszym podejściu wiedzę przekazywał prof. Świt
    ale za to egzekwował A.Pfitzner. Dlatego zaliczyłem drugie podejście z
    prof. Pułtorakiem. ;-)

    --
    MDz

  • 13. Data: 2010-02-03 23:28:17
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>

> [...]

    > W moim przypadku, w pierwszym podejściu wiedzę przekazywał prof. Świt
    > ale za to egzekwował A.Pfitzner. Dlatego zaliczyłem drugie podejście z

    U Pfitznera to na krzywy ryj zaliczałem jakąś technologię struktur
    krzemowych przed absolutorium - bo wpisałem i zapomniałem że mam chodzić
    i zaliczyć. A jego rodzinę z dziećmi i żoną znam osobiście - bo z panią
    Ewą ładnych parę lat współpracowałem.
    I nie odpowiedziałeś na pytanie o namiary na ciebie - stare sa aktualne
    czy coś się zmieniło? Jak się zmieniło to daj na priv (póki co działa),
    jak nie - nawet tu napisz że bez zmian.

    --
    Darek