  • 1. Data: 2010-02-16 13:13:03
    Temat: Logowanie dwóchsłuchawek
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Czy jest możliwe wykonywanie połączeń między słuchawkami (tak jak w telefonach
    duo) jeżeli mamy Dwa telefony tego samego producenta (Siemens A160 i Siemens C590).

    Wiem, że w dwóch słuchawkach identycznych jest to możliwe.

    Dzięki za odpowiedź

    Romek

  • 2. Data: 2010-02-16 17:38:08
    Temat: Re: Logowanie dwóchsłuchawek
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-02-16 14:13, Romek napisał/a:
> [...]
    > duo) jeżeli mamy Dwa telefony tego samego producenta (Siemens A160 i Siemens C590).
    >
    > Wiem, że w dwóch słuchawkach identycznych jest to możliwe.

    Ogólnie jest to możliwe nawet przy telefonach różnych producentów.
    Nie wiem czy uda się między serią A i C ale spróbuj przelogować
    słuchawkę z bazy serii A do serii C (lub odwrotnie) W takim przypadku
    baza serii A (lub C ) będzie tylko ładowarką (można ją odłączyć od linii
    telefonicznej)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-02-16 20:34:08
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Romek" napisał w wiadomości
    > Czy jest możliwe wykonywanie połączeń między słuchawkami (tak jak w telefonach
    > duo) jeżeli mamy Dwa telefony tego samego producenta (Siemens A160 i Siemens C590).

    to raczej nie od słuchawek, ale od bazy zależy.
    do bazy c100 zalogowałem oprócz oryginalnej słuchawki
    avenę i sagema i spokojnie gadamy między sobą.

  • 4. Data: 2010-02-17 08:25:36
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    Jeśli słuchawki są tego samego standardu dect gap to powinno się dać
    zalogować inne słuchawki tego standardu. Kiedyś miałem telefon ISDN
    Eurit133, oryginalne słuchawki logowało się normalnie a obce przez
    opcje menu oryginalnej słuchawki. Nie zawsze słuchawka obsługuje
    wszystkie opcje z obcą bazą, jeśli nawet z własną bazą je obsługiwała
    prawidłowo.