  • 1. Data: 2010-02-16 21:42:47
    Temat: T Sinus 44
    Od: "Parapet" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem tu nowy, więc z gory przepraszam jeśli coś robię nie tak.

    Mam bezprzewodowy telefon stacjonarny T Sinus 44AB baza i 44d sluchawka. Nie
    potrafie zsynchronizowac sluchawki z bazą, nigdy nie mialem do czynienia z
    tego typu aparatami, a instrukcji nie posiadam, w google też nic konkretnego
    nie znalazlem. Może ktoś z grupy ma instrukcje do tego lub podobnego
    telefonu, albo bylby tak mily, żeby mi wskazać jakiegoś linka . Interesuje
    mnie też w jaki sposob sie resetuje telefon, żeby powrocic do ustawien
    fabrycznych. Z góry ziękuję :]

    pozdr - Piotr

  • 2. Data: 2010-02-17 15:24:51
    Temat: Re: T Sinus 44
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > tego typu aparatami, a instrukcji nie posiadam, w google też nic konkretnego nie
    znalazlem.

    bo Sinus to klon Gigaseta

    poszukaj pod haslem

    Gigaset 2000 / 2010