    From: Michal Sz <m...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Logowanie polaczen - obowiazek
    Date: Mon, 25 Sep 2006 14:36:02 +0200

    Mam pytanie pewnie było już 100 razy ale w goglach jakoś nie mogłem
    znaleźć.
    Czy operator udostępniający internet jakiejś grupie osób powiedzmy 500
    ma obowiązek logowania połączeń wychodzących czy nie.
    Stoję teraz przed faktem właśnie wskazania winnego jakiejś sprawy,
    proszą mnie abym wskazał komputer który łączył się o np. 12:05 z mojego
    adresu IP WAN (NAT). Połączeń z tego adresu wychodzi mnóstwo.
    Trochę dziwne, podali by chociaż na jaki IP się toś łączył.
    Problem w tym że tych logów nie mam .

    Michał Sz.