  • 1. Data: 2017-10-11 20:38:30
    Temat: Lokalizator GPS trochę OT
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Z synem bawimy się w biegi na orientacja.
    Bieganie po lesie z mapą.
    Nieźle sobie radzi ale ma coraz większą ochotę na robienie sobie skrótów.
    I jak znam życie to wcześniej czy później wyląduje poza terenem zawodów.
    W internetach znalazłem lokalizatory GPS.

    Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
    Jakie to jest dokładne?

  • 2. Data: 2017-10-11 20:56:20
    Temat: Re: Lokalizator GPS trochę OT
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Oct 2017 11:38:30 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:
    > Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
    > Jakie to jest dokładne?

    Nie rozumiem pytania, no ma taką dokładność jaką daje konsumencki
    GPS. Obawiam się, że chcesz użyć lokalizator w innym celu niz służy.
    Na pewno nim skrótów nie zrobisz.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-10-11 21:23:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 11 października 2017 20:56:48 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Nie rozumiem pytania, no ma taką dokładność jaką daje konsumencki
    > GPS. Obawiam się, że chcesz użyć lokalizator w innym celu niz służy.
    > Na pewno nim skrótów nie zrobisz.

    Sorry za skrót myślowy.
    Sytuacja taka:
    Synowi daje lokalizator do kieszeni.
    Jak w ciągu 1,5 h nie wraca z trasy włączam apke w fonie
    i sprawdzam gdzie jest.
    Jak trzeba to szukam.

    Wiem że w samochodach jest taka opcja.
    Pytanie jak sprawdza się to w życiu.

  • 4. Data: 2017-10-11 21:26:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2017 o 21:23 Bolko <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > Sytuacja taka:
    > Synowi daje lokalizator do kieszeni.
    > Jak w ciągu 1,5 h nie wraca z trasy włączam apke w fonie

    Nie wiem jak inni, ale orange ma taką usługę lokalizacyjną. W lesie może
    być gorzej, ale w mieście pokazuje lokalizację całkiem przyzwoicie.

    TG

  • 5. Data: 2017-10-11 22:13:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.10.2017 o 20:38, Bolko pisze:
> [...]
    > I jak znam życie to wcześniej czy później wyląduje poza terenem zawodów.
    > W internetach znalazłem lokalizatory GPS.

    negatywne, ale nie z pierwszej ręki. znaczy internsując się tematem w
    podobnym celu, przeszukałem kawał internetu i okazuje się że wiele
    lokalilzatorów gps niema odbiornika gps. oczywiście mówię o najtańszych
    modelach. tak więc - dupa kompletna. u nas stanęło na telefonie z
    windows mobile 6 plus endomondo. taki telefon kosztuje teraz... piwo?
    Nie wiem wogóle czy są aktualne wersje, ale parę lat temu - działało.
    teraz możesz użyc telefonu z androidem i endomondo. NAwet sam telefon z
    androidem ( z rozbitym ekranem) z "pray" albo innym programem który
    ułatwia znalexienie telefonu wystarczy. wysyłasz smsa, a w odpowiedzi
    dostajesz koordynaty. albo jeśli telefon ma internet to widzisz go na
    googlemaps

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-10-11 22:37:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > podobnym celu, przeszukałem kawał internetu i okazuje się że wiele
    > lokalilzatorów gps niema odbiornika gps. oczywiście mówię o najtańszych

    Bo trzeba patrzeć czy się kupuje gps czy bluetooth.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-10-11 22:39:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
    > Jakie to jest dokładne?

    Yyy, telefon? Dodaje telefon syna do kącika rodzicielskiego i sprawdzam
    na swoim gdzie jest?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2017-10-11 23:02:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Oct 2017 12:23:41 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:
    > Pytanie jak sprawdza się to w życiu.

    Nie powinno być z tym problemu o.ile syn będzie w zasięgu GSM.

    --
    Marek