  • 1. Data: 2010-01-17 09:23:16
    Temat: Lotto
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Dlaczego do tej pory nie można grac w Lotto wysylajac sms-a?

    Przeciez w ten sposob Totalizator Sportowy zarobilby o wiele wiecej
    pieniedzy.

  • 2. Data: 2010-01-17 09:29:53
    Temat: Re: Lotto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ttt pisze:
    > Dlaczego do tej pory nie można grac w Lotto wysylajac sms-a?
    >
    > Przeciez w ten sposob Totalizator Sportowy zarobilby o wiele wiecej
    > pieniedzy.

    Bo około połowy ceny smsa trafia do firm pośredniczących? Bo 18% ceny
    smsa to VAT?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-17 10:25:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Dlaczego do tej pory nie można grac w Lotto wysylajac sms-a?
    >
    > Przeciez w ten sposob Totalizator Sportowy zarobilby o wiele wiecej pieniedzy.

    Bo nie mogliby robić przekrętów (byłoby to znacznie utrudnione).

  • 4. Data: 2010-01-17 17:17:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 11:25:19 +0100, qwerty wrote:
    >Bo nie mogliby robić przekrętów (byłoby to znacznie utrudnione).

    A teraz to jakies robia ?

    J.

  • 5. Data: 2010-01-17 18:02:54
    Od: "amBrose" <a...@y...com>

    > A teraz to jakies robia ?

    nikt nie robi, bo Miro i Grzechu pilnują

    jk

  • 6. Data: 2010-01-17 21:06:01
    Od: Arek <a...@g...pl>

    ttt wrote:

    > Dlaczego do tej pory nie mo?na grac w Lotto wysylajac sms-a?
    >
    > Przeciez w ten sposob Totalizator Sportowy zarobilby o wiele wiecej
    > pieniedzy.

    Wystarczyło by przez Internet.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2010-01-17 21:22:34
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Arek pisze:

    > Wystarczyło by przez Internet.

    Właśnie weszła nowelizacja ustawy - w jaki sposób sprawdzić pełnoletność
    gracza przez internet lub sms? Póki co niewiele osób ma podpis
    elektroniczny.

    ALex

  • 8. Data: 2010-01-17 23:14:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 22:22:34 +0100, ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław

    >Właśnie weszła nowelizacja ustawy - w jaki sposób sprawdzić pełnoletność
    >gracza przez internet lub sms? Póki co niewiele osób ma podpis
    >elektroniczny.

    Tak mowiac szczerze to nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek
    sprzedawca TS legitymowal klienta

    J.

  • 9. Data: 2010-01-18 07:12:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    com...

    > A teraz to jakies robia ?

    Nie zastanawiałeś się dlaczego kupony można składać na kilka godzin przed
    losowaniem, a ostatnio coraz więcej kumulacji? Ostatnio w multi wylosowali 21
    liczb i też na stronie robili przekręty.

  • 10. Data: 2010-01-18 10:26:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup
    >
    > Nie zastanawiałeś się dlaczego kupony można składać na kilka
    > godzin przed losowaniem, a ostatnio coraz więcej kumulacji?

    Znaczy sie co - ja kupuje kupon, i jak wylosuja akurat te liczby,
    to mi powiedza ze kupon falszywy ?
    Czy dadza w leb zebym sie nie zglosil po wygrana ?

    A moze fiku miku, robia fotomontaz i "losuja" kombinacje ktorej
    nikt nie obstawil ?

    Najprostsze oszustwo to byloby podstawienie kuponu po losowaniu.
    Pan trafil szostke, ale inny pan tez trafil i wygrana na pol, albo
    umowiony czlowiek zgarnia cala pule, albo nawet taki kupon mozna
    jeszcze drozej sprzedac, bo niektorzy bardzo potrzebuja do urzedu
    skarbowego :-)
    Tylko ze czeste kumulacje temu przecza.

    Skoro kumulacji jest tak duzo .. albo liczba grajacych spada, albo
    sie rozklada na wieksza ilosc gier, albo cos pokombinowali w
    generatorach chybil-trafil.

    SMS tu nic nie zmienia.

    J.