  • 1. Data: 2010-01-17 10:57:24
    Temat: Wyłączenie przekierowań w Play
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play
    aby powyłączali mi wszystkie przekierowania na moim numerze. Jak na
    razie udało się tylko wyłączyć na stałe przekierowania na pocztę
    głosową, niestety nadal działa przekierowanie na nr +48790998725 kiedy
    mój nr jest zajęty i gdy jestem niedostępny. Nie działają krótkie kody,
    które teoretycznie powinny to wyłączyć, nie działa też powyłączanie tego
    z poziomu telefonu, bo za każdym razem po teoretycznej deaktywacji
    usługa powraca. BOK twierdzi, że zrobił co mógł i radzi mi wymienić
    telefon (żenada). Co prawda można jest wpisać inny nr gdzie mają być
    przekierowywane rozmowy, ale mi nie o to chodzi, bo i tak po skasowaniu
    nr wpisanego, ponownie pojawia się +48790998725.
    Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play
    tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2010-01-17 10:58:25
    Temat: Re: Wyłączenie przekierowań w Play
    Od: "amBrose" <a...@y...com>

    > Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play

    zwień telefon a zobaczysz magie

    jk

  • 3. Data: 2010-01-17 12:03:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

    > Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego
    > nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

    A czemu chcesz si etak ardzo tego pozbyc?
    Przeciez to *nie jest* poczta glosowa!
    (tylko usluga informujaca o tym, ze ktos probowal sie dodzwonic - calkowicie
    bezplatna tak dla Ciebie, jak i dla dzwoniacego)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-01-17 12:14:47
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-01-17 11:58, amBrose pisze:
    > zwień telefon a zobaczysz magie
    >
    > jk

    Na jaki? - na SE, Noki i Sagem nie działa.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 5. Data: 2010-01-17 12:26:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Na jaki? - na SE, Noki i Sagem nie działa.

    Na zaden. W kazdym bedzi eto samo.
    Usluga "kto dzwonil" (czy jak ona sie tam nazywa) jest usluga zapewne
    obowiazkowa w Play i nie da sie jej wylaczyc tak samo jak nei da sie
    wylaczyc np. uslugi wysylania czy odbierania SMS-ow (choc mozna wlaczyc
    blokady tychze :).

    Nie rozumiem , co ta usluga moze komu przeszkadzac, skoro jest bezplatna dla
    obu stron i - w odroznieniu od niektorych innych sieci - informacja nie
    przychodzi jako SMS, tylko jako wiadomosc sieciowa CB.
    Skoro tak bardzo nienawidzisz tej uslugi, zmien po prostu siec na taka, w
    ktorej mozna ja wylaczyc. W TAK-TAK-u bodajze mozna ja wylaczyc.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-01-17 21:11:28
    Od: W <a...@o...pl>

    Olo wystukał, co następuje:

> [...]
    > Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play
    > tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

    Spróbuj "magii play" - wymień kartę sim (podobno w wielu przypadkach
    pomaga...)

    A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć dowolne
    przekierowania i ustawienia są zapamiętywane...

  • 7. Data: 2010-01-17 23:48:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "W" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć
    > dowolne
    > przekierowania i ustawienia są zapamiętywane...
    Tak?
    I oczywiscie tez masz numer w Play? I udalo Ci sie wylaczyc przekierowanie
    na 790998725?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-01-18 10:50:25
    Od: W <a...@o...pl>

    SDD wystukał, co następuje:

    > Tak?
    > I oczywiscie tez masz numer w Play? I udalo Ci sie wylaczyc
    > przekierowanie na 790998725?

    Hmm... właśnie ponownie sprawdziłem i dla niedostępnego/zajętego po
    odznaczeniu i zapisaniu ustawiany jest podany numer o_x dziwne, bo jak się
    bym 'bawiłem' jakoś 1-2 miesiecy temu to bez problemu mogłem sobie wszystko
    wyłączyć i faktycznie było zapamiętane.
    Przepraszam za zamieszanie :(

  • 9. Data: 2010-01-18 16:39:02
    Od: "Maciek" <@.../>

> [...]

    > Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego
    > nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

    Nie pozbędziesz się tego.
    To samo masz w każdej innej sieci w Polsce.
    I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".
    To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał sygnał
    zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest zajęty".
    Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że to
    właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.

    M.

  • 10. Data: 2010-01-18 17:46:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <@.../> napisał w wiadomości

    > Nie pozbędziesz się tego.
    > To samo masz w każdej innej sieci w Polsce.

    E tam, w "Erze Firmowej" (czyli telefon stacjonarny z Ery) nie mam
    ustawionych zadnych domyslnych przekierowan.

> [...]
    > To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał
    > sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest

    A co tu usluga ma do rzeczy?
    Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to
    co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez
    skoczny obertas.

    > Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że
    > to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.

    Jakiego zaczekania na linii? Moze chodzi Ci o usluge "polaczenie
    oczekujace"? Wszystkie sieci ja oferuja na wszystkich swoich BTS-ach, tylko
    nie w kazdej ofercie jest dostepna.

    Pozdrawiam
    SDD