  • 1. Data: 2011-10-05 09:43:42
    Temat: Ludzie, czemu wy nie migacie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    No wlasnie - jade sobie, ciezarowka mignela, a kawalek dalej
    krzeselko, stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.

    Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

    Co wy:
    a) migac sie boicie ?
    b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,
    c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?
    d) kupiliscie sobie CB i myslicie "a inni niech tez sobie kupia"

    ?

    J.

  • 2. Data: 2011-10-05 09:57:42
    Temat: Re: Ludzie, czemu wy nie migacie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Oct 2011 09:43:42 +0200, J.F

    > a) migac sie boicie ?

    Nie boicie. Migamy przecież, np. gdy ktoś:
    1. nie ma włączonych świateł dziennych/mijania
    2. ma włączone drogowe, lub oślepia światłami mijania
    3. wymusza pierwszeństwo

    > b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,
    > c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?

    Nie rozumiecie co do nas piszecie... ;P

    > d) kupiliscie sobie CB i myslicie "a inni niech tez sobie kupia"

    Kupiliście, ale mało używamy, bo straszne
    tam bydło i słuchać się tego nie daje.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-10-05 10:07:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 09:43, J.F pisze:

    > No wlasnie - jade sobie, ciezarowka mignela, a kawalek dalej krzeselko,
    > stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.
    >
    > Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

    Ale czekaj, bo nie rozumiem: jakie zagrożenie niosła w sobie pani z
    pudelkiem przy stoliczku z parasolką? Rozstawiła się na pasie ruchu?
    Pudelek rzucał się pod samochody? Nie przesadzasz aby...?

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 4. Data: 2011-10-05 10:08:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.
    >
    > Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

    A czego tu się bać? Migam jak ktoś nie ma włączonych świateł, oślepia,
    bądź jak komuś ustępuję, co nie wynika wprost z przepisów, a zwyczajnej
    kultury drogowej.

    > b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,

    Lubię spokojną jazdę, a piratów owszem, nie lubię.

    > c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?

    ????

    > d) kupiliscie sobie CB i myslicie "a inni niech tez sobie kupia"

    Jak chcą to niech kupują. Mam od przynajmniej 20 lat i świetnie mi
    służy - na urlopie przy jeździe w kilka pojazdów. Resztę roku
    najczęściej milczy. Parę miesięcy temu włączyłem mojego Alana 18
    i okazało się, że wyzionął częściowo ducha. Miałem go oddać do naprawy,
    ale jakoś zawsze mam coś ważniejszego do roboty, a nowe CB i tak
    kupiłem. Zobaczymy, czy przeżyje kolejne pół roku na sucho :)

  • 5. Data: 2011-10-05 11:16:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >oślepia,
    >bądź jak komuś ustępuję, co nie wynika wprost z przepisów, a

    Uwazaj - bo ustawa przewiduje calkiem odwrotne uzywanie swiatel :-)
    Ty pomyslisz "o mnie puszcza", a on powie "to znaczylo gdzie sie
    pchasz baranie, ja mam pierwszenstwo, stoj i czekaj"

    >Lubię spokojną jazdę, a piratów owszem, nie lubię.

    OK, ty nie lubisz, wielokrotnie deklarowales.

    > c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?
    ????

    No byli tacy co twierdzi "ja bede ostrzegal przed patrolem a tam moze
    pijak jechac, albo zlodziej i go nie zlapia !".

    J.

  • 6. Data: 2011-10-05 11:27:36
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 5 Paź, 10:07, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Ale czekaj, bo nie rozumiem: jakie zagro enie nios a w sobie pani z
    > pudelkiem przy stoliczku z parasolk ? Rozstawi a si na pasie ruchu?
    > Pudelek rzuca si pod samochody? Nie przesadzasz aby...?

    Musieć Pani pilnowała pudełka na trójnogu ;)

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-10-05 11:33:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-05 11:16, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Uwazaj - bo ustawa przewiduje calkiem odwrotne uzywanie swiatel :-)

    Serio? A gdzie ustawa o tym mówi?

    > Ty pomyslisz "o mnie puszcza", a on powie "to znaczylo gdzie sie pchasz
    > baranie, ja mam pierwszenstwo, stoj i czekaj"

    To chyba interpretacja dość dowolna. Znaczy ja wiem, że niektórzy to
    w dowolny sposób będę manifestować swoje teoretyczne prawa, które
    często tylko w ich umysłach istnieją.

    > OK, ty nie lubisz, wielokrotnie deklarowales.

    Podejrzewam, że nie tylko ja, do tego nie jest to tylko wirtualna
    deklaracja.

    Jest w tym sporo racji.

  • 8. Data: 2011-10-05 11:56:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Serio? A gdzie ustawa o tym mówi?

    Art. 29.

    1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego,
    w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.

    >To chyba interpretacja dość dowolna. Znaczy ja wiem, że niektórzy to
    >w dowolny sposób będę manifestować swoje teoretyczne prawa, które
    >często tylko w ich umysłach istnieją.

    Jakbys jednak widzial kierowce pchajacego sie tam gdzie nie powinien,
    to jak mu przekazesz że nie powinien tego robić ?
    patrz art 29 :-)

    Po czym zaplac uczciwie mandat jesli policjant po wpuszczeniu jakiegos
    delikwenta stwierdzi ze
    2. Zabrania się:

    1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego;

    >Podejrzewam, że nie tylko ja, do tego nie jest to tylko wirtualna
    >deklaracja.

    Na razie jeszcze nie pisales ze zawsze jak pirata widzisz to dzwonisz
    na policje i sluzysz nagraniem :-)

    >Jest w tym sporo racji.

    Troche jest, ale proporcje pewnie nie lepsze niz zapisalem :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-10-05 12:16:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Oct 2011 11:56:56 +0200, J.F

    > Art. 29.
    > 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego,
    > w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.

    O proszę, jednak znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie! :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2011-10-05 12:44:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 11:33, Artur Maśląg pisze:

    > Serio? A gdzie ustawa o tym mówi?

    ROTFL.
    Maslag grupowy znffca przepisow i nie wie :P
    Za to miganie to ci sie juz pare mandatow nalezy, a z racji tego, ze
    dobrze pamietasz gdzie popelniasz wykroczenia drogowe, to zglos sie na
    policje w celu samo ukarania.
    No bo chyba nie bedziesz unikal mandatow.

    > Podejrzewam, że nie tylko ja, do tego nie jest to tylko wirtualna
    > deklaracja.

    Tak tak, oszolomow nie brakuje.

    > Jest w tym sporo racji.

    A ile jest w Art. 29?
    Bo przeciez maslag nie dyskutuje z prawem, tylko potulnie sie stosuje.

    --
    Karolek