  • 1. Data: 2011-10-05 09:44:48
    Temat: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Witam grupę,

    Właśnie dostałem na swoje ręcę poleconym propozycję nie do odrzucienia z
    szanowgego ITD.
    Przekroeczeni wg nich to 81/50 i do wyboru trzy bramki:
    a) biorę to na siebie - nagroda to 200 PLN + 6 punktów
    b) wskazuję osobę - nagroda 200 PLN + 6 punktów
    c) nikogo nie wskazuje - nagroda to *300 PLN bez punktów*

    O tym, że do listu nie dołączono zdjęcia nawet nie piszę, tak samo jak o
    tym, że mam 7 dni na odesłanie wypełnionych formularzy.

    Ale ta trzecia opcja - kasa bez punktów o 100 więcej - to już skandal. Co
    za jakaś targowica....

    Ćwiczył ktoś ostanio taki temat?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2011-10-05 11:35:23
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-05 09:44:48 +0200, Franc <s...@w...pl> said:

> [...]
    > b) wskazuję osobę - nagroda 200 PLN + 6 punktów
    > c) nikogo nie wskazuje - nagroda to *300 PLN bez punktów*

    No to im odpisz, co wybrałeś.

    > O tym, że do listu nie dołączono zdjęcia

    Bo, niestety, nie ma takiego obowiązku.
    Ale ci to nie przeszkodzi odpowiedzieć zgodnie z prawdą.

    > Ćwiczył ktoś ostanio taki temat?

    Tak, co chwilę ktoś się budzi i udaje, że od wczoraj jest na tej planecie...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-10-05 11:44:32
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:35:23 +0200, Bydlę napisał(a):

    > No to im odpisz, co wybrałeś.

    > Bo, niestety, nie ma takiego obowiązku.
    > Ale ci to nie przeszkodzi odpowiedzieć zgodnie z prawdą.

    Sprawa jest taka, że przekroczenie miało miejsce *wg informacji pisemnej od
    nich*. Chciałbym, żeby przedstawili na to dowód. Oczywiście, możemy
    zakładać uczciwość GITD, ale jednak wolałbym zobaczyć to na własne oczy.

    To, że wkaże osobę która kierowała ma się nijak do faktu zaistnienia-bądź
    nie zaistnienia zdarzenia.

    --
    Franc

  • 4. Data: 2011-10-05 11:47:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w
> [...]
    >c) nikogo nie wskazuje - nagroda to *300 PLN bez punktów*

    >Ale ta trzecia opcja - kasa bez punktów o 100 więcej - to już

    A jakbys pojechal 101 km to by przypadkiem nie bylo propozycji
    500zl+10pk albo do wyboru 300zl bez pkt ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-10-05 11:50:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-05 11:44, Franc pisze:

    > Sprawa jest taka, że przekroczenie miało miejsce *wg informacji pisemnej od
    > nich*. Chciałbym, żeby przedstawili na to dowód. Oczywiście, możemy
    > zakładać uczciwość GITD, ale jednak wolałbym zobaczyć to na własne oczy.

    Czyli jak zwykle. Wiem, że mnie złapali, ale zakładam, że to oni są
    nieuczciwi i nic mi nie udowodnią.

  • 6. Data: 2011-10-05 11:59:25
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 11:50:18 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Czyli jak zwykle. Wiem, że mnie złapali, ale zakładam, że to oni są
    > nieuczciwi i nic mi nie udowodnią.

    Nie rozumiem Twojego postu.

    - Nie wiem, że mnie złapali bo nikt mnie nie zatrzymywał przy drodze.
    - Niczego nie zakładam - oczekuję tylko, że zostanie przedstawiony mi
    dowód, że faktycznie przekroczyłem prędkość na ograniczeniu. Będzie dowód -
    będzie samoukaranie poprzez przelew PLN na stosownych rachunek Skarbu
    Państwa.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2011-10-05 12:01:16
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:47:29 +0200, J.F napisał(a):

    > A jakbys pojechal 101 km to by przypadkiem nie bylo propozycji
    > 500zl+10pk albo do wyboru 300zl bez pkt ? :-)

    Nie wiem co by było, bo taka sytuacjia mnie miała miejsca u mnie. Pamiętam
    tylko wątek z archiwum, gdzie kolega miała przekroczenie chyba o 41 km/h i
    dali mu wybór - albo 500 + punkty, albo 500 bez puntków.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2011-10-05 12:18:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bydlę

    > No to im odpisz, co wybrałeś.

    A jak dostaniesz list z pytaniem:

    Kim jesteś?

    a) mordercą
    b) pedofilem

    To też wybierzesz któryś punkt?

  • 9. Data: 2011-10-05 12:24:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Czyli jak zwykle. Wiem, że mnie złapali, ale zakładam, że to oni są
    > nieuczciwi i nic mi nie udowodnią.

    Ty prowadzisz jakiś dziennik, gdzie było w danym czasie Twoje auto i kto
    nim jechał? Większość osób tego nie pamięta, a w kazdym razie nie wie
    tego ze 100% pewnością.

    To co uprawia ITD (piszę na podstawie opisów grupowych) to jakaś kpina.
    Nie wysyłają skrawka dowodu (żeby go zobaczyć, musisz iść do sądu,
    którego wiele ludzi się z zasady obawia), ale za to sugerują możliwość
    niewskazania i od razu podają kwotę mandatu (chociaż wcale nie muszą, ale
    dzięki temu właściciel wie, że jak zapłaci myto w konkretnej wysokości,
    to sąd już mu nie grozi).

    Ergo -- obrzydliwa manipulacja nastawiona na maksymalnie skuteczne
    zbieranie kasy.

  • 10. Data: 2011-10-05 12:29:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, to <t...@x...abc> wrote:

    > Ty prowadzisz jakiś dziennik, gdzie było w danym czasie Twoje auto i kto
    > nim jechał? Większość osób tego nie pamięta, a w kazdym razie nie wie
    > tego ze 100% pewnością.

    Zaraz Ci Artur z kamilem wytlumaczy, ze nie masz pojecia o funkcjonowaniu
    nowoczesnego spoleczenstwa. Wladza chce przeciez dobra obywateli, wiec
    nie do pomyslenia jest zeby mogla kogos naciagnac na kase.

    --
    Artur
    ZZR 1200