  • 61. Data: 2012-10-12 19:48:58
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-12 19:10, Tomek wrote:

    > Już któryś raz to czytam i miałem Ci odpisać wcześniej. Fakt, niektóre,
    > ale bardzo rzadko, instalki 1mb instalują się około minutę, ogólnie
    > minutę to instalowała mi się 200mb gra Avatar, a instalki po około 10mb
    > 30 sekund. Musiałeś trafić na szczególnie oporną francę, że tak to
    > opisujesz. Oczywiście mowa o refresh, a nie o s^3?

    Na N8 mam Belle ale to wlasciwie bez roznicy, poczynajac od S^3 wszelkie
    instalacje to tragednia w stosunku do Androida czy iOS.
    Ze dwa, trzy razy moja N8 przechodzila tez hard reset i dalej to samo.
    Zakladam wiec ze to ficzer systemowy albo mam niewlasciwy punkt
    odniesienia, choc Defy jest niewiele szybsza biorac pod uwage parametry.

    Z ciekawosci zmierzylem czas - aplikacja 660kB - 28sek. Zatem jest sporo
    szybciej niz mi sie subiektywnie wydaje. Faktem jest jednak, ze
    pobieranie to moze 10% tego czasu, reszta to instalacja.

  • 62. Data: 2012-10-12 19:52:18
    Od: atm <...@v...pl>

    > Z ciekawosci zmierzylem czas - aplikacja 660kB - 28sek. Zatem jest sporo
    > szybciej niz mi sie subiektywnie wydaje. Faktem jest jednak, ze
    > pobieranie to moze 10% tego czasu, reszta to instalacja.

    Na Defy aplikacja 1.26MB - 10sek. Wlasnie ta roznica powoduje, ze
    instalacja czegokolwiek na N8 to jak jazda maluchem. NA SGS2 ta
    dysproporcja jeszcze rosnie.

  • 63. Data: 2012-10-12 20:15:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 12.10.2012 o 07:49 Wojciech Sura <s...@s...op.pl> pisze:

> [...]
    > Twoim domyślnym odtwarzaczem muzyki, aby wrzucić cokolwiek na telefon.
    > Mocno ubogi market w stosunku do Androida (i z pewnością również iPhone)
    > - jakoś nie bawi mnie możliwość ściągnięcia 20 różnych aplikacji do
    > puszczania bąków. Do tego, już z perspektywy dewelopera, nędzna
    > możliwość pisania oprogramowania na ten telefon (co z tego, że Visual
    > Studio, C# i WPF, skoro trzeba zapłacić za możliwość odblokowania
    > telefonu, by można było instalować na nim aplikacje z PC, gdy w
    > Androidzie mam to za darmo i z mocnym wsparciem ze strony telefonu -

    Ja potrzebuje fona do dzwonienia, smsowania, mailowania, mapowania, jako
    notatnik i terminarz co by się to synchronizowało z kompem, słuchania
    radia nieraz (arenagsm mówi że ma RDS), do rozkładu MPK i nieraz na szybko
    jakieś info znaleźć potrzebuje w necie. No i fotki też robię fonem..
    reszta mnie nie obchodzi, dawno już wyrosłem z innych rzeczy ;)

    Czy któraś z tych użyteczności jest do kitu w osiemsetce?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 64. Data: 2012-10-12 20:58:49
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > reszta mnie nie obchodzi, dawno ju| wyrosBem z innych rzeczy ;)
    Albo jeszcze nie odkryłeś fajnych zastosowań smartfona.

  • 65. Data: 2012-10-12 21:11:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 12.10.2012 o 20:58 Pszemol <P...@p...pl> pisze:

    > Albo jeszcze nie odkryłeś fajnych zastosowań smartfona.

    A są jeszcze jakieś "fajne nowe zastosowania" od tych sprzeda 5 lat? :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 66. Data: 2012-10-12 21:47:06
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > A s jeszcze jakie[ "fajne nowe zastosowania" od tych sprzeda 5 lat?:)

    - Oglądanie Tv, filmów (Netflix, Hulu Plus)
    - Sterowanie zdalne aparaturą (samochów, smart house, czy nawet odbiornik
    TV)
    - Portale społecznościowe
    - Usenet :)))

  • 67. Data: 2012-10-12 22:20:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 12.10.2012 o 21:47 Pszemol <P...@p...pl> pisze:

    > - Oglądanie Tv, filmów (Netflix, Hulu Plus)

    Oglądałem 5 lat temu filmiki, TV nie oglądałem wtedy i nie oglądam obecnie
    prawie w cale.

    > - Sterowanie zdalne aparaturą (samochów, smart house, czy nawet odbiornik
    > TV)

    Nie było takich sprzętów kiedyś :) Dziś są, ale ich nie mam, bo mnie nie
    stać :D

    > - Portale społecznościowe

    Nie "używałem" i nie używam, jedynie służbowo FanPage i oczywiście nie
    przez komórkę.

    > - Usenet :)))

    O! Wreszcie coś się zmieniło, bo kiedyś była bieda..

    Podsumowując, faktycznie są nowe "fajne zastosowania smartfona" od tych
    sprzed 5 lat, ale i tak z nich nie korzystam :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 68. Data: 2012-10-12 22:25:53
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > OgldaBem 5 lat temu filmiki, TV nie ogldaBem wtedy i nie ogldam obecnie
    > prawie w cale.

    Nie mowie o "filmikach" tylko o produkcjach kinowych, filmach
    pełnometrażowych.

    :)

  • 69. Data: 2012-10-12 22:59:09
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 12.10.2012 o 22:25 Pszemol <P...@p...pl> pisze:

    > Nie mowie o "filmikach" tylko o produkcjach kinowych, filmach
    > pełnometrażowych.

    Ale to nie jest nowość w obecnych smartfonach, 5 lat temu pełnometrażowe
    filmiki oglądałem w E65 bezpośrednio z kompa na kartę zgrane (bez żadnego
    konwertowania).. na full screen 2" :D

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 70. Data: 2012-10-13 01:27:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > 5 lat temu pełnometrażowe filmiki oglądałem w E65 bezpośrednio z kompa
    > na kartę zgrane

    Bardzo niestosowna wzmianka w wątku o Lumii i iPhone.

    JoteR