  • 1. Data: 2010-07-25 15:42:40
    Temat: MAA723H a uA723
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Potrzebuję do obwodu zasilania pewnego urządzenia stabilizatora uA723. W
    głowie kołatało mi się, że coś takiego powinno być wśród "luźnych"
    części leżących od lat na strychu. Przeczołgałem się z latarką między
    starymi pudłami i faktycznie, znalazłem m.in. dwa kawałki styropianu ze
    scalakami. Pamięć mnie nie zwodziła - był tam (poza innymi "skarbami")
    taki układ, tyle tylko, że w wersji TESLA MAA723H.

    W głowie namieszała mi niejasna wypowiedź jednego użytkownika forum
    elektroda, który zasugerował, iż układy mają nieco inne układy
    wyprowadzeń. Znalazłem kartę katalogową mojego scalaka, nie mogę jednak
    znaleźć tej dla uA723 w metalowej ("tranzystorowej") wersji obudowy.
    Ktoś z was pamięta czy faktycznie była jakaś różnica w wyprowadzeniach
    czy też mogę spokojnie stosować je zamiennie?

  • 2. Data: 2010-07-25 15:57:58
    Temat: Re: MAA723H a uA723
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Ktoś z was pamięta czy faktycznie była jakaś różnica w wyprowadzeniach
    > czy też mogę spokojnie stosować je zamiennie?

    No przeca metalowy to 10 drutów, a plastik 14, więc muszą się różnić

    Irokez

  • 3. Data: 2010-07-25 16:09:32
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-25 17:57, Irokez pisze:

    > No przeca metalowy to 10 drutów, a plastik 14, więc muszą się różnić
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic468743.html

    Nie zrozumiałeś. W oryginalnym projekcie został użyty uA723 w metalowej,
    okrągłej wersji obudowy z dziesięcioma nóżkami. Ja mam MAA723H w takiej
    samej obudowie. No i teraz próbuję się dowiedzieć czy przypadkiem nie ma
    między nimi jakichś różnic.

    Bo opis uA723 w obudowie DIP znalazłem bez problemu, ale to mi nic nie daje.

  • 4. Data: 2010-07-25 17:07:24
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > między nimi jakichś różnic.
    >
    > Bo opis uA723 w obudowie DIP znalazłem bez problemu, ale to mi nic nie

    4-ty post

    google, po prostu google...
    róznią się maksymalna moca strat i tyle.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-07-25 17:09:30
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > 4-ty post
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23124.html
    >
    > google, po prostu google...
    > róznią się maksymalna moca strat i tyle.

    ...i dokładnością stabilizacji (gorsza).

    pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-07-25 17:59:00
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > ...i dokładnością stabilizacji (gorsza).

    I obecnością diody zenera w obwodzie wyjściowym.

    --
    Desoft

  • 7. Data: 2010-07-25 21:06:50
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I obecnością diody zenera w obwodzie wyjściowym.

    Jakiej zenerki? Nic nie widzę.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-07-26 05:51:58
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiej zenerki? Nic nie widzę.

    Bo jedne miały a drugie nie :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2010-07-26 08:02:10
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Bo jedne miały a drugie nie :)

    W DIPie jest dioda zenera, w TO100 - nie ma.

    --
    Deosft

  • 10. Data: 2010-07-26 11:37:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w
    > No przeca metalowy to 10 drutów, a plastik 14, więc muszą się
    > różnić

    Musza, musza, albo i nie musza - niektore scalaki mialy po prostu
    nadmiarowe nozki niewykorzystane lub zdublowane.
    Niby numeracja byla inna, a w podstawke mozna bylo wlozyc wprost..

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic468743.html

    Jesli wierzyc to tu tak nie bedzie.

    J.