    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: MAŁY smartfon z Androidem
    Date: Thu, 28 Apr 2016 12:32:40 +0200

    Witam

    Producenci prześcigają się w wielkościach ekranów montowanych w
    smartfonach. Mam wrażenie, że część z telefonów trzeba już obecnie
    trzymać przy uchu obiema rękami ;-) Ja natomiast szukam czegoś małego,
    co bez problemu zmieści się w niewielkiej dłoni. Mogłoby mieć ekran ze
    3" i być niewiele większe od Nokia Asha 230 (ekran 2.8", wymiary
    99x58x13), ale ważne, żeby miało jakiegoś Androida na pokładzie. Telefon
    ma służyć do dzwonienia, ale jednak czasem przyda się jakaś aplikacja w
    rodzaju "jak dojadę" itp. Ktoś coś poleci?

    Maciek