  • 1. Data: 2016-04-28 12:32:40
    Temat: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Producenci prześcigają się w wielkościach ekranów montowanych w
    smartfonach. Mam wrażenie, że część z telefonów trzeba już obecnie
    trzymać przy uchu obiema rękami ;-) Ja natomiast szukam czegoś małego,
    co bez problemu zmieści się w niewielkiej dłoni. Mogłoby mieć ekran ze
    3" i być niewiele większe od Nokia Asha 230 (ekran 2.8", wymiary
    99x58x13), ale ważne, żeby miało jakiegoś Androida na pokładzie. Telefon
    ma służyć do dzwonienia, ale jednak czasem przyda się jakaś aplikacja w
    rodzaju "jak dojadę" itp. Ktoś coś poleci?

    Maciek

  • 2. Data: 2016-04-28 13:20:56
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Apr 2016 12:32:40 +0200, w <nfsor2$4sb$1@node1.news.atman.pl>, Maciek
    <m...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 3" i być niewiele większe od Nokia Asha 230 (ekran 2.8", wymiary
    > 99x58x13), ale ważne, żeby miało jakiegoś Androida na pokładzie.

    Ja szukam 4" (z marnym skutkiem), a ty chcesz 3". Powodzenia :)
    Z 4" może to podpasuje:
    http://www.krugermatz.com/pl/p/MOVE-3-v.2/2246

  • 3. Data: 2016-04-28 13:30:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 28.04.2016 13:20, r...@k...pl wrote:

    > Ja szukam 4" (z marnym skutkiem), a ty chcesz 3". Powodzenia :)
    > Z 4" może to podpasuje:
    > http://www.krugermatz.com/pl/p/MOVE-3-v.2/2246

    Jest jeszcze dostepna na Allegro Motorola Defy, ma full ograniczen
    wynikajacych z wieku, jednak do podstawowych zastosowan jest ok. Poza
    tym oferuje rewelacyjny stosunek wielkosci ekranu do powierzchni telefonu.

  • 4. Data: 2016-04-28 16:50:22
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Maciek
    naskrobał(a):

> [...]
    > ma służyć do dzwonienia, ale jednak czasem przyda się jakaś aplikacja w
    > rodzaju "jak dojadę" itp. Ktoś coś poleci?

    A klapkę może posiadać?
    No to:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/winesmart/LG-Wine-S
    mart.html

    Tak, też byłem zaskoczony wiadomością o smartfonie z klapką :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 5. Data: 2016-04-28 19:01:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 16:50, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    mart.html
    > Tak, też byłem zaskoczony wiadomością o smartfonie z klapką :)
    O kurde. Ja też jestem zaskoczony. Ale oczami wyobraźni już widzę jak
    się córce odłamuje ;-) Dzięki za link - rozważę :-)

    Maciek

  • 6. Data: 2016-04-28 20:59:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 12:32, Maciek pisze:
> [...]
    > ma służyć do dzwonienia, ale jednak czasem przyda się jakaś aplikacja w
    > rodzaju "jak dojadę" itp. Ktoś coś poleci?

    Zdecyduj się. Do dzwonienia faktycznie wystarczy 3 cale ale do aplikacji
    już potrzeba 4 cale.
    Miałem Nokię N8 To było mordercze "dziubanie" nawet w nawigacji
    Więcej też by się przydało ale wtedy robi się niepraktyczna cegła.
    Próbowałeś ajfona może? Dla mnie 5 jest za mały.
    Idealny rozmiar ma galaxy S2 (proporcje ekranu).
    Szukaj Xperii Compact może.

  • 7. Data: 2016-04-28 22:18:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 12:32:03 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > ma służyć do dzwonienia, ale jednak czasem przyda się jakaś aplikacja w
    > rodzaju "jak dojadę" itp. Ktoś coś poleci?

    https://www.morele.net/telefony/telefony-smartfony-k
    rotkofalowki/smartfony-280/,,,,,,,sd,1,,30341O998746
    /1/#product_list

  • 8. Data: 2016-04-29 10:18:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Apr 2016 20:59:15 +0200, w
    <57225d84$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Zdecyduj się. Do dzwonienia faktycznie wystarczy 3 cale ale do aplikacji
    > już potrzeba 4 cale.

    Bez przesady -- mam 3,5" i spokojnie wystarcza.

  • 9. Data: 2016-04-29 11:48:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 20:59, z pisze:
    > Zdecyduj się. Do dzwonienia faktycznie wystarczy 3 cale ale do aplikacji
    > już potrzeba 4 cale.
    To zależy, czy chcesz na nim pisać bloga, przeglądać pełne flasha
    portale, oglądać filmy (koniecznie FullHD), czy wystarczy Ci zobaczyć
    np. kawałek mapy, żeby zorientować się, gdzie jest ulica, której szukasz.

    Maciek

  • 10. Data: 2016-04-29 15:22:54
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 13:30, atm pisze:

    > Jest jeszcze dostepna na Allegro Motorola Defy, ma full ograniczen
    > wynikajacych z wieku, jednak do podstawowych zastosowan jest ok. Poza
    > tym oferuje rewelacyjny stosunek wielkosci ekranu do powierzchni telefonu.

    no i jest jeszcze kurwa niezniszczalna. Wiem, bo się męcze z nią prawei
    5 lat i nie chce sie zepsuć albo chociaż przesadnie porysować :)

    --
    @foe_pl