  • 91. Data: 2016-05-14 03:16:14
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
    news:nh5d35$al9$1@node2.news.atman.pl...
    > W dniu 2016-05-13 o 15:46, z pisze:
    >> Strzeż się. :-)
    > Prawie mi serce stanęło ;-)

    Nie wiem dlaczego Mały Zorro robi ze mnie postrach grupy.
    Jestem bardzo potulny i łagodny...

  • 92. Data: 2016-05-14 03:17:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nh50rk$k4l$1@mx1.internetia.pl...
    > Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    > brandzlował się telefonem za 2000.
    > ---
    > Rozumiem. W gumiakach używałbyś najtańszej Nokii.

    :-)))

  • 93. Data: 2016-05-14 09:54:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-13 o 22:27, Maciek pisze:
    > Proponuję najpierw poradnik zasad cytowania na grupach. Może być jakiś
    > cienki, żebyś nie musiał za dużo czytać.

    Nie wyciągaj tego gówna na światło dzienne.

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2016-05-14 12:08:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 03:12, Pszemol pisze:
    > Słuchaj, nie broń się tak bardzo bo nikt Cię nie atakuje...
    > Zauważyłem po prostu że nigdzie nie napisałeś jaki masz budżet
    > a zacząłeś się dziwić że poleciłem ewidentnie za drogiego iPhone SE.

    I co? Można? :-)

    > Swoją drogą w USA kosztuje on tylko 399 dolców netto,
    > plus jakieś 8-9% podatku. To wychodzi aż 2000zł w Polsce?

    http://www.ceneo.pl/43844116

    PS. Kup 5C. Nie zauważysz różnicy oprócz kieszeni.
    System działa płynnie. Rozmiar ten sam.

    PS.2. Szanowny Pszemolu. A jak odniesiesz się do spadku sprzedaży?
    To tylko chwilowe załamanie czy jakiś długoterminowy trend?

  • 95. Data: 2016-05-14 12:33:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 13 May 2016 20:17:56 -0500, w <nh5u9f$fdi$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > :-)))

    Ech, afoniarze... jeden nie umie pisać, drugi nie umie myśleć :))

  • 96. Data: 2016-05-15 11:12:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2016 20:12:43 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    >
    > Swoją drogą w USA kosztuje on tylko 399 dolców netto,
    > plus jakieś 8-9% podatku. To wychodzi aż 2000zł w Polsce?

    W Polsce mamy 23% podatku, a ceny podajemy brutto.

    Nie wiem - nie ma jakiegos cla na iphony ?

    J.

  • 97. Data: 2016-05-15 15:48:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W Polsce mamy 23% podatku, a ceny podajemy brutto.
    >
    > Nie wiem - nie ma jakiegos cla na iphony ?

    $400 = 1560zł
    1560 * 1.23 = 1918zł.

    I myślę że różnica jest taka, że $400 w USA odczuwa się
    jako nieznaczące nic grosze, coś jak 400zł w Polsce.

    Stąd jak powiesz komuś w USA że iPhone SE jest drogi
    to robi wielkie oczy ze zdziwienia bo w jego odczuciu
    jest on bardzo tani :-)

  • 98. Data: 2016-05-15 22:14:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 15:48, Pszemol pisze:
    > Stąd jak powiesz komuś w USA że iPhone SE jest drogi
    > to robi wielkie oczy ze zdziwienia bo w jego odczuciu
    > jest on bardzo tani :-)

    Daj już spokój. Piszesz na polskiej grupie.
    Wróć do meritum.

  • 99. Data: 2016-05-15 22:34:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 03:12, Pszemol pisze:
    > Swoją drogą w USA kosztuje on tylko 399 dolców netto,
    > plus jakieś 8-9% podatku. To wychodzi aż 2000zł w Polsce?
    To wszystko dlatego, że paliwo w USA jest po 8zł, a u nas po 5 :->

    Maciek

  • 100. Data: 2016-05-18 07:37:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 13 May 2016 10:38:01 +0200, Maciek wrote:
    > Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    > brandzlował się telefonem za 2000. Właściwe zauważyłem pewną analogię:
    > im większy dorobkiewicz, tym większy "markowy" telefon :->

    Ten, który Ci przysrywa też już się tu spowiadał ze swojego burżujstwa.
    iP sprzed połowy dekady, subsudiowany przez opa. A porad do jakiegos
    tabletu za kilkadziesiąt $ też tu przylazł szukać :-)
    Trafiony, zatopiony ;)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns