  • 81. Data: 2016-05-13 22:09:37
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 18:48, re pisze:
    > Nie byłeś ? To chyba powinieneś w końcu iść.
    Wstrzymam się jeszcze chwilę, bo może zlikwidują. Za to Ty powinieneś
    mocniej się skupić i postarać się skończyć zanim to zrobią.

    Maciek

  • 82. Data: 2016-05-13 22:10:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 18:54, re pisze:
    > Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    > brandzlował się telefonem za 2000.
    > Rozumiem. W gumiakach używałbyś najtańszej Nokii.
    Tak. Rozgryzłeś mnie :->

    Maciek

  • 83. Data: 2016-05-13 22:22:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    > brandzlował się telefonem za 2000.
    > Rozumiem. W gumiakach używałbyś najtańszej Nokii.
    Tak. Rozgryzłeś mnie :->
    ---
    Bo tak:
    1. w sklepie widziałem ładne gumiaki
    2. jedna Nokia z Windows 10 kosztuje 400 zł

    Chyba se kupię dla próby. Zgadnij co.

  • 84. Data: 2016-05-13 22:23:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 15:46, z pisze:
    > Strzeż się. :-)
    Prawie mi serce stanęło ;-)

    Maciek

  • 85. Data: 2016-05-13 22:27:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 22:22, re pisze:
    > Chyba se kupię dla próby. Zgadnij co.
    Proponuję najpierw poradnik zasad cytowania na grupach. Może być jakiś
    cienki, żebyś nie musiał za dużo czytać.

    Maciek

  • 86. Data: 2016-05-13 22:28:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Chyba se kupię dla próby. Zgadnij co.
    Proponuję najpierw poradnik zasad cytowania na grupach. Może być jakiś
    cienki, żebyś nie musiał za dużo czytać.
    ---
    Poradź mi Ty

  • 87. Data: 2016-05-13 23:34:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" nh5c9h$ho7$...@n...news.atman.pl

    > Wstrzymam się jeszcze chwilę, bo może zlikwidują. Za to Ty
    > powinieneś mocniej się skupić i postarać się skończyć zanim
    > to zrobią.

    postarać się
    czy
    się skończyć

    Kiedyś usiłowałem po angielsku powiedzieć, że będę próbował czegoś
    ,,do końca swego życia'', ale nauczyciel (angielskiego) pytał mnie
    (drwiąco, ale z kamienną miną) dlaczego chcę popełnić samobójstwo. ;)

    Do dziś nie wiem, czy chodziło mu o brak przedimka 'the' (bądź
    'an' -- IMO 'the') przed słowem 'end'. :)

    to end <-- kończyć
    an end <--.
    the end <-'- koniec

    to <-- do

    to the school <-- do szkoły
    home <-- do domu
    into a box <-- do pudełka
    by tomorrow <-- do jutra

    Ja bym chętnie ,,poszedł'' do gimnazujm -- by/through the internet. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 88. Data: 2016-05-14 03:06:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Niewygodne śledzisz wyjątkowo długo :-)

    Wmawiasz sobie.

  • 89. Data: 2016-05-14 03:09:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Tak sobie myślę że skoro nie stać Cię nawet na 5C to jesteś wyjątkowo
    > biedny i dowartościowujesz się wypisując tu te wszystkie peany.

    Skąd pomysł, że mnie nie stać na 5C?

    > Wstydzisz się swoich zarobków a wyzywając innych normalnych użytkowników
    > telefonów od biedaków poprawiasz sobie samopoczucie :-)

    Nie, nie wstydzę się swoich zarobków. Są całkiem niezłe.

    > Zamilcz już albo przynajmniej czytaj na jaką grupę w jakim kraju piszesz,
    > bo z czytaniem tematów i ich treści jak wiadomo masz problemy.
    >
    > Żałość.

    Myślę, że to Ty musisz poszukać jakiegoś sposobu aby poprawić swoje
    samopoczucie i dowartościować się jakość bo coś sfrustrowany jesteś.
    Ja się czuję świetnie.

    Zabawny jesteś :-)

  • 90. Data: 2016-05-14 03:12:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
    > Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    > brandzlował się telefonem za 2000. Właściwe zauważyłem pewną analogię:
    > im większy dorobkiewicz, tym większy "markowy" telefon :->

    Słuchaj, nie broń się tak bardzo bo nikt Cię nie atakuje...
    Zauważyłem po prostu że nigdzie nie napisałeś jaki masz budżet
    a zacząłeś się dziwić że poleciłem ewidentnie za drogiego iPhone SE.

    Swoją drogą w USA kosztuje on tylko 399 dolców netto,
    plus jakieś 8-9% podatku. To wychodzi aż 2000zł w Polsce?