  • 1. Data: 2017-01-23 15:34:06
    Temat: MOTO GRABER porada
    Od: niemiec141 <piotrek.niemiec1@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam!

    Czy znacie sprzedawcę z Ostrowi Mazowieckiej "moto graber" posiada parę
    fajnych motocykli w swojej ofercie ale nie wiem czy mozna zaufac temu
    sprzedawcy. dla przykładu oferty które mnie interesują :)

    https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-daytona-675-r6
    -636-zx6-gsx-r-cbr-600-rr-ID6yDLYL.html

    https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gsx-r-1000-k6-k
    7-35kw-a2-wydech-shark-transport-raty-r6-r1-zx6-zx10
    -rr-600-ID6yGykL.html

    https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yzf-r6-a2-35kw-
    z-niemiec-transport-raty-r1-gsx-r-600-750-zx6-636-cb
    r-600rr-ID6yIK3b.html

    Proszę o szczera odpowiedź :)

  • 2. Data: 2017-01-24 17:07:11
    Temat: Re: MOTO GRABER porada
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 23 - 01 - 2017 (poniedziałek) o godzinie 15:34, niemiec141 napisał(a):

    > Czy znacie sprzedawcę z Ostrowi Mazowieckiej "moto graber" posiada parę
    > fajnych motocykli w swojej ofercie ale nie wiem czy mozna zaufac temu
    > sprzedawcy. dla przykładu oferty które mnie interesują :)

    Sprzedawcy nie znam. Natomiast mam zastrzeżenia do ofert, które
    podlinkowałeś. Sprzedawca oferuje R6-tkę i litrowego GSX-a, pisząc, że są
    zdławione i mogą być używane przez kierowców z kategorią A2. Być może w
    Niemczech jest to dopuszczalne, ale w Polsce na pewno nie. Zgodnie z naszym
    prawem motocykl na kategorię A2 nie może być zdławiony więcej niż o 50%.
    Zatem, jeżeli motocykl miał fabrycznie ponad 96 KM, to niezależnie od tego
    co w nim zostało zrobione, nie można nim w Polsce jeździć legalnie z
    kategorią A2. Kropka.

    Może to drobiazg, ale rodzi się pytanie, czy sprzedawca tego nie wie (czyli
    marnie się zna na branży motocyklowej), czy po prostu świadomie kłamie w
    ogłoszeniu?

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 3. Data: 2017-01-25 11:26:31
    Od: v...@g...com

    On Tuesday, January 24, 2017 at 5:07:08 PM UTC+1, Yorick wrote:
> [...]
    > Zatem, jeżeli motocykl miał fabrycznie ponad 96 KM, to niezależnie od tego
    > co w nim zostało zrobione, nie można nim w Polsce jeździć legalnie z

    Uważaj na bardzo ważny niuans w przepisach - jeżeli coś wyjeżdża z fabryki z mocą
    35kW, i ma na to homologację, to znaczy że w myśl przepisów ani nie jest przerobione,
    ani nigdy nie było dławione z większej mocy. I wtedy przepis o dwukrotności mocy nie
    ma zastosowania - na A2 można jeździć nawet w Polsce.

    --
    J.

  • 4. Data: 2017-01-25 16:27:24
    Od: rufin <rufin_nospam_@konto_.kropka_.pl>

    W dniu 17-01-24 o 17:07, Yorick pisze:
    > Może to drobiazg, ale rodzi się pytanie, czy sprzedawca tego nie wie (czyli
    > marnie się zna na branży motocyklowej), czy po prostu świadomie kłamie w
    > ogłoszeniu?

    Moze troche OT, ale po obejrzeniu niedawno tego odcinka:
    https://youtu.be/0PWUUdE-sxU,
    mam wrażenie, ze chodzi o to drugie...

    pzdr,
    rufin