  • 1. Data: 2012-11-19 02:25:20
    Temat: MTR w 2013
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do
    Play? Jak to ma być w 2013?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-11-19 07:39:26
    Temat: Re: MTR w 2013
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.11.2012 Krystek <s...@k...art.pl> napisał/a:
    > Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do
    > Play? Jak to ma być w 2013?

    Ustalanie bandyckich stawek leży w gestii bandytów.

    Natomiast dane dot. MTR są przecież jawne:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=SearchResu
    lts&layout=tagsSearchResult&query=slug:Mtr

    Od 1 stycznia do play ma to być ca 8 groszy.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2012-11-19 08:02:53
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 02:25:20 +0100, Krystek wrote:
    > Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do
    > Play? Jak to ma być w 2013?

    Bez glosowania nogami i pokazania się dotychczasowemu operowi od tej
    strony z d*pą raczej się nic nie zmieni... Skoro MTR do P4 jest wyzszy
    od W3 o ok 5gr, a ,,nie pojde do Playa bo strace znajomych'' placa o
    40-50gr wiecej, to czemu oper miałby przestac ich strzyc?
    Byc moze jak juz się stawki od stycznia zrownaja, to zacznie to pod
    jakis oligopol czy inna zmowe cenowa podpadac, ale pewnie opy
    skruszeja juz przeciagniete przez jakies postepowanie, bo po dobroci --
    nie sądzę.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-11-19 09:07:31
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.11.2012 02:25, Krystek pisze:
    > Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do
    > Play? Jak to ma być w 2013?
    >
    > K.

    oficjalny komentarz rzecznika orange brzmiał mniejwięcej: niema takich
    przepisów, które nakazują nam zmniejszenie cen połączeń do play, wraz ze
    zmniejszeniem mtru

    więc na 99% w starych taryfach nic się nie zmieni, w nowo zawieranych na
    99% będzie taniej

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-11-19 09:08:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19.11.2012 08:02, Michal Tyrala pisze:

> [...]
    > jakis oligopol czy inna zmowe cenowa podpadac, ale pewnie opy
    > skruszeja juz przeciagniete przez jakies postepowanie, bo po dobroci --

    a czy ktorys z opow sprzedaje jeszcze abo z rozroznieniem na minuty do
    W3 i na minuty do play/cp/inne rydzyki?

  • 6. Data: 2012-11-19 09:11:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 09:07:31 +0100, ToMasz wrote:
    > oficjalny komentarz rzecznika orange brzmiał mniejwięcej: niema takich
    > przepisów, które nakazują nam zmniejszenie cen połączeń do play, wraz ze
    > zmniejszeniem mtru

    Ale od stycznia mtr do Play się zrownuje z W3, IMO tu juz jakies pierze
    poleci... (bo z tym, ze skoro mozna za 5gr wziac 50gr to zgoda, tu się
    nie ma czego przyczepic).

  • 7. Data: 2012-11-19 11:03:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> writes:

    > Ale od stycznia mtr do Play się zrownuje z W3, IMO tu juz jakies pierze
    > poleci... (bo z tym, ze skoro mozna za 5gr wziac 50gr to zgoda, tu się
    > nie ma czego przyczepic).

    Nic innego niż ustawowy zakaz uzależniania ceny od tego, do jakiej
    sieci się dzwoni, sprawy nie załatwi.

    Inna sprawa, że wydzwaniam jakiś drobny ułamek abonamentowego limitu
    połączeń, więc ile one kosztują po wyczerpaniu limitu, to mi dokładnie
    zwisa i powiewa.

    MJ

  • 8. Data: 2012-11-19 12:55:17
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 11:03:56 +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Nic innego niż ustawowy zakaz uzależniania ceny od tego, do jakiej
    > sieci się dzwoni, sprawy nie załatwi.

    Polskie prawo jest na tyle popieprzone, ze daleki jestem od ,,nic''. A
    raczej się spodziewam, ze jakis Urzad zacznie się tym interesowac...

    > Inna sprawa, że wydzwaniam jakiś drobny ułamek abonamentowego limitu
    > połączeń, więc ile one kosztują po wyczerpaniu limitu, to mi dokładnie
    > zwisa i powiewa.

    W abo tak, w prepaidach 30 czy 80gr juz robi roznice...

  • 9. Data: 2012-11-19 13:50:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-11-19 12:55, Michal Tyrala pisze:

    > W abo tak, w prepaidach 30 czy 80gr juz robi roznice...

    Dokładnie tak. Mam pre-paid "od zawsze" i nie jest problemem pogadać
    sobie 5 czy 10 minut, ale w dobie przenoszalności numerów jak se człek
    utnie pogawędkę z takim playowcem to już ładne sumki mogą wyjść za
    rozmowę (patrząc na koszt doładowania). Ale nie jestem z tych, którzy
    sprawdzają czy ktoś ma numer w Play czy w innej sieci. No i nie dzwonię
    tyle, żeby mi się opłacało brać abonament, którego i tak nie wydzwonię.
    Dzwonię, kiedy potrzebuję. Inna sprawa, że nie wiszę godzinami na telefonie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-11-19 14:14:46
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-19 13:50, Krystek pisze:
    > ale w dobie przenoszalności numerów jak se człek utnie pogawędkę z takim
    > playowcem to już ładne sumki mogą wyjść za rozmowę

    Dlatego wybrałem virginmobile i muszę stwierdzić, że pomimo początkowych
    obaw (*) jestem całkowicie ukontentowany stawką 13gr/min.

    (*)drogie smsy (ograniczyłem ich ilość) i brak bezpłatnych "po sieci"
    (tutaj rozwiązaniem jest to, że ci z playa mają bezpłatnie do mnie, wiec
    ja nie muszę dzwonić na długie pogaduchy).

    --
    Liwiusz