  • 1. Data: 2015-11-11 23:16:54
    Temat: "Magnetyczne wtyczki"
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    http://www.wsken.net/productsinfo.asp?id=28
    https://www.youtube.com/watch?v=9MmkOaymclc

    Miał to ktoś w ręku? Warte cokolwiek? Zepsutych gniazdek usb parę już
    widziałem... :)

    MJ

  • 2. Data: 2015-11-11 23:30:55
    Temat: Re: "Magnetyczne wtyczki"
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Miał to ktoś w ręku? Warte cokolwiek? Zepsutych gniazdek usb parę już
    > widziałem... :)

    W ręku broń mnie panie Boże, ale widziałem:
    http://www.dailytech.com/Apple+MacBook+Pro+Connector
    +Catches+Fire/article1291.htm
    P.

  • 3. Data: 2015-11-11 23:44:22
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 11.11.2015 o 23:16, Michał Jankowski pisze:

    > Miał to ktoś w ręku? Warte cokolwiek? Zepsutych gniazdek usb parę już
    > widziałem... :)

    A jabłko się nie będzie pluło o patent?
    Magnetyczną wtyczkę to widziałem przy jabłku i nigdzie więcej.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2015-11-11 23:52:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > A jabłko się nie będzie pluło o patent?
    > Magnetyczną wtyczkę to widziałem przy jabłku i nigdzie więcej.

    Sprawa właściciela patentu jest bardziej złożona, niż się powszechnie
    uważa: https://www.google.com/patents/US7467948

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2015-11-12 03:27:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Sprawa właściciela patentu jest bardziej złożona, niż się powszechnie
    > uważa: https://www.google.com/patents/US7467948

    jak widzę patenty na takie "wynalazki", to mnie szlag trafia...

  • 6. Data: 2015-11-12 03:42:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message

    > W ręku broń mnie panie Boże, ale widziałem:

    Zabrzmiało fanatyzmem... i do tego religijnym :-)

  • 7. Data: 2015-11-12 03:47:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > jak widzę patenty na takie "wynalazki", to mnie szlag trafia...

    ... bo samemu na to nie wpadłeś wcześniej i nie trzepiesz kasy?

  • 8. Data: 2015-11-12 10:55:41
    Od: b...@g...com

    użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > http://www.wsken.net/productsinfo.asp?id=28
    > https://www.youtube.com/watch?v=9MmkOaymclc
    >
    > Miał to ktoś w ręku? Warte cokolwiek? Zepsutych gniazdek usb parę już
    > widziałem... :)

    Nie miałem, ale bym kupił. W środku jak widać
    cypelek i sprężyna. Dlaczego nie?

    Jak takiego ajfona czy inne prądożerne coś
    trzeba ładować codziennie, a wyłamywanie
    gniazd usb przez userów nie jest rzadkością,
    czemu nie?

    Co następne? Układ ładowarki indukcyjnej
    z jednoczesnym przesyłem danych?

  • 9. Data: 2015-11-12 11:01:59
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.11.2015 10:55, b...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Jak takiego ajfona czy inne prądożerne coś
    > trzeba ładować codziennie, a wyłamywanie
    > gniazd usb przez userów nie jest rzadkością,

    Tylko że to pasuje tylko do takich telefonów, które wokół gniazda mają
    płaską ściankę, żeby ta na stałe wetknięta wtyczka dobrze przylegała.
    Mój telefon ma tam zaokrąglenia...

    MJ

  • 10. Data: 2015-11-12 11:18:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > jak widzę patenty na takie "wynalazki", to mnie szlag trafia...

    Jest to chyba *jedyny* patent ze sprzętu Apple, który spodobał mi się
    od razu, który doceniam, który chciałbym widzieć w każdym urządzeniu.
    Gdy tylko zobaczyłem magnetyczną wtyczkę w macbooku, od razu zrobiłem
    badanie patentowe, którego jeden z wyników jest powyżej. Poza wtyczką
    nie doszukałem się niczego, co mogłoby być przedmiotem ochrony *dobrego*
    prawa patentowego. W szczególności nie jest czymś takim, skądinąd
    pożyteczna na tym rynku zasada, "może być chujowo, byle było jednakowo"
    -- zasada ta znana była od dawna w Ludowym Wojsku Polskim, więc jeśli
    już, to ono powinno mieć patent.

    --
    Jarek