  • 1. Data: 2015-09-29 13:24:22
    Temat: Mały Full ;)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Potrzebny telewizorek/monitor z matrycą 1920 lub więcej pix (poziomo),
    wielkości ok. 9 do 12 cali, z wejściem HDMI i/lub USB i/lub SD.
    Widział ktoś takie coś?

    Przejrzałem sporo TV z opisami Full HD, ale taki jest tylko tuner.
    Matryca najczęściej ma 800 pix.

    Czy może zostaje tylko coś w rodzaju tableta Kruger & Matz EAGLE 975?

    Sprzęt do oglądania filmów HD, z jakiejś Malinki lub SD. Aczkolwiek
    tuner DVBT sporadycznie może by się przydał, ale nie jest wymagany.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-09-29 16:46:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O sie bedziesz rozmienial na drobne. Od razu 8k szukaj.

  • 3. Data: 2015-09-29 18:09:27
    Temat: Re: Mały Full ;)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > O sie bedziesz rozmienial na drobne. Od razu 8k szukaj.

    Oszywiście 3D.

  • 4. Data: 2015-09-29 20:50:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-29 o 18:09, sundayman pisze:

    > Oszywiście 3D.

    A jeszcze lepiej jakiś projektor ;)

    [OT]
    Przypomniałem sobie pierwszy projektor video, który widziałem: wielkości
    połowy biurka, z trzema obiektywami o średnicy talerzy obiadowych.
    [/OT]

    Żarty żartami, ale czy rzeczywiście nie ma małych (czyli ok. 9 do 12
    cali) telewizorków? Przynajmniej z wejściem HDMI?

    Bo rzeźbić z jakimś Raspberry i wydartym z laptopa wyświetlaczem to mi
    się nie chce - to nie dla mnie sprzęt - więc im bardziej "out of the
    box", tym lepiej. Potrzebuję dla kogoś z rodziny. Cena też gra rolę.

    Tak na szybko znalazłem - jest ciekawy monitorek o nazwie 1080Pi:

    https://www.kickstarter.com/projects/255835476/1080p
    i-the-first-full-hd-lcd-add-on-for-raspberry

    albo krócej: http://tnij.org/1080pi

    Ale wtedy już chyba taniej wyjdzie tablet, chociażby K&M EAGLE 975, a
    przy okazji dla zwykłego "cywila" będzie bardziej funkcjonalny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-09-30 00:34:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze sa. Monitor do kamery to sie nazywa. Oczywiscie profesjonalnej kamery
    typu RED albo Alexa. Z tanszych niz kilka tysiecy dolcow to moze taki
    http://fripers.pl/product_info.php/info/p4506_Monito
    r-podgladowy-HD-TM-1018-P-Lilliput.html

  • 6. Data: 2015-09-30 00:48:18
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam pisze:

    > A jeszcze lepiej jakiś projektor ;)

    Mogę się założyć że on właśnie projektor struga.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2015-09-30 11:41:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Z tanszych niz kilka tysiecy dolcow to moze taki
    >http://fripers.pl/product_info.php/info/p4506_Monit
    or-podgladowy-HD-TM-1018-P-Lilliput.html

    No ale widzisz - rozdzielczosc 1280x800.

    Wiecej nie ma sensu, bo bez lupy i tak nie widac :-)

    Ekran do iPada, albo moze do jakiegos samsunga ... oni moga nie
    patrzec na sens :-)

    J.

  • 8. Data: 2015-09-30 11:53:43
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 29/09/2015 19:50, Adam wrote:

    > Ale wtedy już chyba taniej wyjdzie tablet, chociażby K&M EAGLE 975, a
    > przy okazji dla zwykłego "cywila" będzie bardziej funkcjonalny.

    Ale to chyba ma tylko wyjscie HDMI

    poguglaj 'DLSR field monitor'

  • 9. Data: 2015-09-30 14:28:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-30 o 11:53, cezar pisze:

    > Ale to chyba ma tylko wyjscie HDMI

    Nagrania są w PC. Można je nagrać na USB/SD/cokolwiek, i to "cokolwiek"
    wtrynić do tabletu.
    Stąd najprostszym i najtańszym rozwiązaniem wydawał mi się mały TV z
    wejściem USB.

    Wejście HDMI wtedy, gdy mam tylko monitor (albo TV bez obsługi USB), zaś
    źródłem sygnału jest np. Raspberry.

    > poguglaj 'DLSR field monitor'

    Dzięki, dobry trop.
    Aczkolwiek trzeba być uważnym, gdyż " Resolution: 800 × 480, supports up
    to 1920 × 1080 (1080P)" - ja szukam natywnego 1920+ pix.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2015-09-30 14:30:29