  • 11. Data: 2023-10-03 15:17:53
    Temat: Re: Mamo ja wariat Kup mi lotnisko
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-10-2023 o 15:14, J.F pisze:

    > Dementi jest, że niepowiązany.

    Czyli praktycznie pewne, że jest dokładnie odwrotnie niż PIS zeznaje.

  • 12. Data: 2023-10-03 15:37:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 15:17:53 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli praktycznie pewne, że jest dokładnie odwrotnie niż PIS zeznaje.

    Mowisz?
    A jak dotrą do tej rodziny? I co wtedy?
    A prawda, wtedy nic, sie powie, ze było 60 tys, a reszta kłamie :-)

    J.

  • 13. Data: 2023-10-03 18:18:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dementi jest, że niepowiązany.

    Przeczytaj jeszcze raz to dementi:P Tam jest że ci z policji co
    przyjechali na miejsce to nie jego rodzina. Tylko tyle i aż tyle. Chyba
    że masz na myśli inne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-10-05 20:22:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1f5d9c6d098av.162y1bxvthhw8.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale prawe przednie kolo mu urwalo, nie wiadomo gdzie, z lewego opona
    > spadla, nie wiadomo gdzie, a tabelki dla tarcia aluminium o beton nie
    > mamy .. biegli maja.
    >
    > Chyba lepsze dane z "czarnej skrzynki".

    nie patrząc na From już po stylu wiem kto pisze ;)

    --
    Piter

    STOP SEBUŚIOM DROGOWYM!