  • 1. Data: 2023-09-30 14:25:22
    Temat: genialne
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sam tak zrobię chujom

    https://ibb.co/2SzJdGK

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2023-09-30 17:42:51
    Temat: Re: genialne
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.09.2023 o 14:25, PiteR pisze:
    > sam tak zrobię chujom
    >
    > https://ibb.co/2SzJdGK

    Miałem te sam pomysł, ale dla wygody bilety ja w klaserze na ekranie
    przeciwsłonecznym.

    Robert

  • 3. Data: 2023-09-30 17:52:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf9fd7$l9o$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Miałem te sam pomysł, ale dla wygody bilety ja w klaserze na ekranie
    > przeciwsłonecznym.

    tak

    albo rolka, 50 ponaklejane na czarną fizelinę
    i jeden ważny dokładany. I duże auto z długą maską.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2023-09-30 22:27:26
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 30.09.2023 o 17:52, PiteR pisze:

    > albo rolka, 50 ponaklejane na czarną fizelinę
    > i jeden ważny dokładany. I duże auto z długą maską.

    I myślicie, że taki gość, pracując za najniższą krajową, będzie się z
    Wami bawił? Uważam, że tylko się niepotrzebnie narobicie... :)
    To tak jak przejmowanie się tym, co sobie pomyśli Pani na kasie w
    supermarkecie, kasując Wasze zakupy...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 5. Data: 2023-09-30 23:27:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufa02q$v88$1$Dykus@news.chmurka.net>
    user Dykus pisze tak:

    > I myślicie, że taki gość, pracując za najniższą krajową, będzie
    > się z Wami bawił?

    jego broszka, może nie sprawdzać.

    > Uważam, że tylko się niepotrzebnie narobicie...

    jak się człowiek w życiu nudzi nie ma problemu.

    Tylko że ja nigdy nie stawiam w strefie.

    > To tak jak przejmowanie się tym, co sobie pomyśli Pani na kasie
    > w supermarkecie, kasując Wasze zakupy...

    tego nie rozumiem? pomyśli że jestem przystojny?
    to chyba dobrze

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 6. Data: 2023-10-01 07:34:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-30 o 23:27, PiteR pisze:
    > in <news:ufa02q$v88$1$Dykus@news.chmurka.net>

    > jego broszka, może nie sprawdzać.

    No to jebnie Ci bez sprawdzania jakiś dokument, że parkowałeś
    bez opłaty i bedziesz marnował czas na wyjaśnianie.

  • 7. Data: 2023-10-01 09:04:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufb03n$57r$2$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > No to jebnie Ci bez sprawdzania jakiś dokument, że parkowałeś
    > bez opłaty i bedziesz marnował czas na wyjaśnianie.

    no to zatańczymy oberka ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 8. Data: 2023-10-01 09:09:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 01 Oct 2023 08:04:45 +0100, PiteR

    > no to zatańczymy oberka ;)

    Ale wtedy będziesz bardziej przegrany niż gdybyś ten bilet zostawił
    samotnie. Tym bardziej że dzisiaj są aplikacje na smarkfona i nie trzeba
    wcale biegać po bilet.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-10-01 09:23:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:jwjacwozez7s$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Sun, 01 Oct 2023 08:04:45 +0100, PiteR

    > Ale wtedy będziesz bardziej przegrany niż gdybyś ten bilet
    > zostawił samotnie. Tym bardziej że dzisiaj są aplikacje na
    > smarkfona i nie trzeba wcale biegać po bilet.

    ale mnie się w życiu nudzi ;)

    tylko szukam zaczepki żeby oddać się idei.
    w pizdę i na gaz.

    Może chuj będzie musiał jakieś papiery wypełniać
    z kierownikiem rozmawiać, na rozprawy przychodzić.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 10. Data: 2023-10-01 09:37:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 09:23, PiteR pisze:
> [...]
    > w pizdę i na gaz.
    >
    > Może chuj będzie musiał jakieś papiery wypełniać
    > z kierownikiem rozmawiać, na rozprawy przychodzić.

    On to samo pomyśli- jak Ty się zorganizujesz :-)