  • 1. Data: 2023-09-30 09:41:35
    Temat: Mamo ja wariat Kup mi lotnisko
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Z pomiarów na miejscu wypadku, wynika, ze
    dlugosc sladów hamowania pojazdu BMW wynosi okolo 168 m.

    Jesli wartosc 253 km na godz. bylaby predkoscia w chwili kolizji, to
    na poczatku hamowania moglo to byc nawet ponad 300 km na godz.

    Wczesniej jechal grubo ponad 253 km na godz. Sluzby juz na miejscu
    wypadku wiedzialy i przekazywaly sobie te informacje

    nowe takie 400tys zl tarcze duze hamulce mocne
    ale niestety nie dokupił opcji spadochronu.

    i czujnik zbliżania chyba sobie wyłączył?

    tata to ty nie wiesz że zanim kupisz mocną zabawkę
    sprawdza się poziom głupoty potomka?

    https://www.bmw.co.uk/en/all-models/8-series/coupe/2
    022/bmw-8-series-coupe-highlights.html

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2023-10-02 06:53:11
    Temat: Re: Mamo ja wariat Kup mi lotnisko
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Sep 2023 08:41:35 +0100, PiteR wrote:
    > Z pomiarów na miejscu wypadku, wynika, ze
    > dlugosc sladów hamowania pojazdu BMW wynosi okolo 168 m.

    Ale prawe przednie kolo mu urwalo, nie wiadomo gdzie, z lewego opona
    spadla, nie wiadomo gdzie, a tabelki dla tarcia aluminium o beton nie
    mamy .. biegli maja.

    Chyba lepsze dane z "czarnej skrzynki".

    > Jesli wartosc 253 km na godz. bylaby predkoscia w chwili kolizji, to
    > na poczatku hamowania moglo to byc nawet ponad 300 km na godz.

    O ile hamowal tuz przed.

    > Wczesniej jechal grubo ponad 253 km na godz. Sluzby juz na miejscu
    > wypadku wiedzialy i przekazywaly sobie te informacje

    A widzialy te slady w nocy? Lampy teraz co prawda dobre ...

    > i czujnik zbliżania chyba sobie wyłączył?

    Moze to jednak M5 i nie ma, albo pas byl wolny, tylko kia zajechala.

    A moze potonek sam sobie kupił?

    J.

  • 3. Data: 2023-10-02 07:01:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 06:53, J.F pisze:

    > A widzialy te slady w nocy? Lampy teraz co prawda dobre ...

    Ej no... bez jaj. Może i wiadomo że największe bystrzaki do policji nie
    idą ale tam prokurator był. Przecież to nie jest tak że jak kogoś
    zabijesz w nocy to nic ci nie zrobią bo ciemno i śladów nie ma:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-10-02 11:50:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 07:01:21 +0200, Shrek wrote:

    > Ej no... bez jaj. Może i wiadomo że największe bystrzaki do policji nie
    > idą ale tam prokurator był. Przecież to nie jest tak że jak kogoś
    > zabijesz w nocy to nic ci nie zrobią bo ciemno i śladów nie ma:P

    Bedą szukac przy latarce, i znajdą ile znajdą, albo poczekają do switu
    i poszukają dokładniej.
    Trup juz martwy - pospiechu nie ma.

    Autostrady tak zamknąc nie wypada na pare godzin.
    Pozostają lampy, a sa coraz lepsze ...

    J.

  • 5. Data: 2023-10-02 17:21:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 11:50, J.F pisze:

    > Bedą szukac przy latarce, i znajdą ile znajdą, albo poczekają do switu
    > i poszukają dokładniej.
    > Trup juz martwy - pospiechu nie ma.

    Ci przez tydzien szukali.

    > Autostrady tak zamknąc nie wypada na pare godzin.

    Zamknęli jak nic.

    > Pozostają lampy, a sa coraz lepsze ...

    Dadzą radę - tylko jakoś nie chcieli albo się głupio tłumaczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-10-02 17:24:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2023 o 09:41, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Wczesniej jechal grubo ponad 253 km na godz. Sluzby juz na miejscu
    > wypadku wiedzialy i przekazywaly sobie te informacje

    Tu bardziej pasuje:

    "tato ja wariat, kup mi komisariat!":(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-10-02 17:44:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 17:21:24 +0200, Shrek wrote:

    > Ci przez tydzien szukali.

    Albo juz tylko opiniowali, bo materiał zebrali zaraz po wypadku.

    > Zamknęli jak nic.

    Ale moze na krócej niz godzina po świcie ...
    i chyba jeden pas zostawili przejezdny.

    > Dadzą radę -

    ocen sam
    https://lodz.se.pl/galeria/makabra-na-a1-troje-ludzi
    -splonelo-w-samochodzie/gg-VGW7-fNxQ-6LHg/gp-Hj6U-5A
    MM-UJKd

    Ale oko czesto lepsze niz aparat.

    >tylko jakoś nie chcieli albo się głupio tłumaczą.

    Ale jakos materiał pozbierali i prokurator stawia zarzuty.

    J.

  • 8. Data: 2023-10-02 21:36:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 17:44, J.F pisze:

    > Albo juz tylko opiniowali, bo materiał zebrali zaraz po wypadku.

    No ale ten zebrany w nocy - a ponoć ciemność utrudniała. Otworzyli o
    5.30 - dalej ciemno.

> [...]
    >
    > ocen sam
    > https://lodz.se.pl/galeria/makabra-na-a1-troje-ludzi
    -splonelo-w-samochodzie/gg-VGW7-fNxQ-6LHg/gp-Hj6U-5A

    -splonelo-w-samochodzie/gg-VGW7-fNxQ-6LHg/gp-CD41-s2
    JS-nVGS

    No widać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-10-03 07:56:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale jakos materiał pozbierali i prokurator stawia zarzuty.

    Ale najpierw grzecznie poczekali, aż sprawca zwieje.
    Ciekawe, tatuś to jakiś pisowski sponsor, czy inaczej powiązany z
    organami ścigania?
    Innej opcji nie widać.

  • 10. Data: 2023-10-03 15:14:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 07:56:03 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale najpierw grzecznie poczekali, aż sprawca zwieje.
    > Ciekawe, tatuś to jakiś pisowski sponsor, czy inaczej powiązany z
    > organami ścigania?

    Dementi jest, że niepowiązany.

    > Innej opcji nie widać.

    Nie ma u nas zwyczaju aresztować trzeźwego sprawce na miejscu.
    A nawet jak nietrzeżwy, to nie wiadomo ile w areszcie posiedzi,
    bo sprawa bedzie za rok, albo dwa.

    A tu w dodatku nie bardzo było wiadomo kto jest sprawcą a kto ofiarą
    ..

    J.