  • 1. Data: 2013-09-09 23:45:13
    Temat: Mandat? Nie tym razem
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/mandat-za-na
    dmierna-predkosc-nie-tym-razem,353328.html

    A to dopiero początek. Dlaczego? Zerknijcie co mam w ręku tu:

    http://www.youtube.com/watch?v=84JmYaK8Az0

    W życiu się tak dobrze nie bawiliśmy ze Sławkiem jak przez ostatnie 3
    tygodnie.

    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-09-09 23:56:08
    Temat: Re: Mandat? Nie tym razem
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/mandat-za-na
    dmierna-predkosc-nie-tym-razem,353328.html

    Przeciez to juz bylo 10 dni temu:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-krakow,50/wygral-proc
    es-z-policja-nie-umieja-uzywac-radaru,350807.html

  • 3. Data: 2013-09-09 23:58:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.09.2013 23:56, Czesław Wiśniak pisze:

    dmierna-predkosc-nie-tym-razem,353328.html

    > Przeciez to juz bylo 10 dni temu:
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-krakow,50/wygral-proc
    es-z-policja-nie-umieja-uzywac-radaru,350807.html

    To co wkleiłem to materiał rozszerzony, a za chwilę zobaczycie co
    pokazuje Iskra-1. Dziś to ja sam byłem zaskoczony, bo tak fajnie to ona
    nigdy mi nie działała, a miałem w ręku ponad 20 różnych Iskierek.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-09-10 01:38:10
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Hej, anacron. Jak Ty taki medialny, to powiedz że chłopie w tej telewizji,
    że jest coś takiego jak usenet. Może kogoś zachęcisz na te grupy dyskusyjne.
    Bo tu nic, kurwa, się nie dzieje i coraz większe pustki.
    Poważnie mówię ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 5. Data: 2013-09-10 07:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:58:06 +0200, anacron napisał(a):
    > To co wkleiłem to materiał rozszerzony, a za chwilę zobaczycie co
    > pokazuje Iskra-1. Dziś to ja sam byłem zaskoczony, bo tak fajnie to ona
    > nigdy mi nie działała, a miałem w ręku ponad 20 różnych Iskierek.

    A skad te wszystkie iskry ?

    J.

  • 6. Data: 2013-09-10 08:07:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.09.2013 07:55, J.F. pisze:

    > A skad te wszystkie iskry ?

    Z radiowozów :)

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-09-10 08:09:53
    Temat: [OT] Re: Mandat? Nie tym razem
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.09.2013 01:38, Koziołek pisze:

> [...]
    > telewizji, że jest coś takiego jak usenet. Może kogoś zachęcisz na te
    > grupy dyskusyjne. Bo tu nic, kurwa, się nie dzieje i coraz większe pustki.

    Nie ma obrazków, nie można sobie avatarka wstawić. Musi umrzeć :P

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2013-09-10 09:12:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2013 01:38:10 +0200, Koziołek

    > Jak Ty taki medialny,

    On jest medialny i jak każdy kto ma parcie na szkło więcej złego przyniesie
    niż dobrego. Jak "obali" istniejący system, to w końcu tak skonstruują
    prawo, albo takich urządzeń nastawiają, że nie będzie już żadnego miejsca
    na obronę swoich racji. Przez takich społeczników co myślą że są wyjątkowo
    cwani tworzą się państwa policyjne -- patrz US.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2013-09-10 12:01:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    >Z radiowozów :)

    I oni tak chetnie udostepniaja ?
    Ty chyba naprawde czesto odwiedzasz komendanta :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-09-10 21:02:05
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-09-10 09:12, Myjk pisze:
> [...]
    > na obronę swoich racji. Przez takich społeczników co myślą że są wyjątkowo

    no pewnie, trzeba pokazać kto tu rządzi, nie?
    W końcu ludzie gotowi są pomyśleć, że my (rządzący tym krajem) jesteśmy
    tu dla nich!

    -- patrz US.

    ? nie rozumiem

    Łukasz