  • 1. Data: 2013-09-09 17:50:36
    Temat: PowoliMijajKalisz LOL
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-09-09 20:31:30
    Temat: Re: PowoliMijajKalisz LOL
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l0kqog$agf$1@news.vectranet.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    a autora tego filmu to kto i na jakiej podstawie upowaznil do lamania
    przepisow??

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2013-09-09 20:36:38
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 20:31, tck pisze:

    > a autora tego filmu to kto i na jakiej podstawie upowaznil do lamania
    > przepisow??

    To jakiś głupek, przyszły pracownik "Faktu".

  • 4. Data: 2013-09-09 20:57:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-09 20:36, DoQ pisze:
    > To jakiś głupek, przyszły pracownik "Faktu".

    Nie większy głupek niż ten przemądrzały bufon Kalisz.
    Pomijając już mój sentyment dla tych barbarzyńców z SLD to przecież
    "wadza" prosiła żeby nagrywać to nagrywamy prawego, poprawnego
    politycznie, obytego na salonach i kancelariach adwokata ftuuuu :-)
    Może chociaż jednemu rura trochę zmięknie i da mu do myślenia.
    Bo przecież na konsekwencje prawne nie liczę. Za gruba szycha :-)

  • 5. Data: 2013-09-09 21:11:58
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 20:57, z pisze:

    > Może chociaż jednemu rura trochę zmięknie i da mu do myślenia.
    > Bo przecież na konsekwencje prawne nie liczę. Za gruba szycha :-)

    Tak, zapewne zesrał się w gacie widząc tego pajaca w krótkich spodenkach :)

  • 6. Data: 2013-09-09 21:20:48
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-09-09 17:50, Krzysztof 45 wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    No i prawidlowo - jak wejchal w zabudowany, gdzie rzeczywiscie cos bylo
    co moglo spowodowac realne zagrozenie to zwolnil. A jak jechal przez
    pole to po kiego zwalniac?

    --
    mk4

  • 7. Data: 2013-09-09 21:20:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 20:31, tck pisze:

    > a autora tego filmu to kto i na jakiej podstawie upowaznil do
    > lamania przepisow??

    A do tego trzeba mieś upoważnienie?
    Gdyby ludzie nie łamali... hmm, "przepisów", dalej byś miał kartki na
    mięso i ocet na półkach, a twój wartburg przechodził by czwarty żywot.
    A tak, teraz widzisz swojego wybrańca jak łże jak bura suka. Szlachta ze
    słomą w butach... LOL
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2013-09-09 21:23:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-09 21:11, DoQ pisze:

    > Tak, zapewne zesrał się w gacie widząc tego pajaca w krótkich spodenkach :)

    Pewnie nie ale jutro obejrzy siebie 50 razy w tv i jeszcze mądre głowy
    będą komentować jego zachowanie. Fakt, pewien typ ludzi ma to w du...
    może i on nie popuści ;-)

  • 9. Data: 2013-09-09 21:26:12
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 09.09.2013 21:20, Krzysztof 45 pisze:

    > A do tego trzeba mieś upoważnienie?

    Dokładnie. Działał w stanie wyższej konieczności :D

    > A tak, teraz widzisz swojego wybrańca jak łże jak bura suka. Szlachta ze
    > słomą w butach... LOL

    :-)

    --

    signature

  • 10. Data: 2013-09-09 21:36:29
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 21:20, mk4 pisze:

    > No i prawidlowo - jak wejchal w zabudowany, gdzie rzeczywiscie cos bylo
    > co moglo spowodowac realne zagrozenie to zwolnil. A jak jechal przez
    > pole to po kiego zwalniac?

    Dokładnie.