  • 11. Data: 2019-06-30 14:00:39
    Temat: Re: Manometr do sprawdzenia wakupompy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Uzytkownik pisze tak:

    > Nareszcie chyba natrafiłem na dobrego mechanika samochodowego

    chyba jeszcze nie otwieraj szampana :)

    > który stwierdził, że prawdopodobnie w aucie mam uszkodzoną vakuum
    > pompę i musi ją sprawdzić. Podłączył do układu manometr o zakresie
    > od -1 do +5 czy +6 barów, a wskazówka w nim "poszła" do oporu na
    > minus.

    oj to chyba zły trop jeśli wskazówka dziarsko skoczyła do oporu.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 12. Data: 2019-06-30 14:51:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 13:55:03 +0200, JDX napisał(a):
    > On 2019-06-30 13:28, Uncle Pete wrote:
    > [...]
    > IMO chińskie manometry bez problemu mogą pokazywać chińskie bary. :-)

    Moga tez prawdziwe.
    Jak tu kolega pisal - one mierza roznice cisnienia mierzonego w
    stosunku do otaczajacego. W podniesionym cisnieniu moze byc -3 bar.

    Wakupompa w komorze cisnieniowej ? Hm, moze i ma sens.
    Klimatyzacja w dzwonie nurkowym ?

    J.