  • 1. Data: 2010-10-12 21:26:12
    Temat: Manta GPS510 - nie włącza się program nawigacyjny
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Witam, szukam w google i nie bardzo znajduje.
    W mancie 510 przestał być aktywny przycisk włączający program
    nawigacyjny. Raczej nikt w tym nie grzebał, nie kombinował z
    innym programem niż ten fabryczny. Przeglądałem menu, i nie
    bardzo jest tam co zmienić aby to wstało. Może ktoś ma jakiś
    pomysł?

    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 2. Data: 2010-10-12 21:42:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 21:26:12 +0200, me-how napisał(a):

> [...]
    > innym programem niż ten fabryczny. Przeglądałem menu, i nie
    > bardzo jest tam co zmienić aby to wstało. Może ktoś ma jakiś

    Ja mam: NTG!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-10-13 03:17:52
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    1. NTG
    2. Jesli to to samo co badziew z Lidla zob czy w kat / pamieci nie zrobil
    sie folder o nazwie karty sd (w lidlowym badziewiu objawialo sie to
    deaktywacja guzika od nawigacji)

    --
    pozdr