  • 1. Data: 2010-10-12 21:23:56
    Temat: Re: Tej tragedii by nie było, gdyby posiadanie CB- radio w busach było prawnie zakazane.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek_P w <news:i92ae6$ruc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>:

    > Guzik prawda. Ostatnio na A4 wyprzedzałem ciągnik z naczepą (tzw. TIR-a).
    > Według wskazań mojego prędkościomierza miał 123 km/h, według GPS-a 126 km/h.

    Pozwolisz, że nie będę komentował -- tak, zakładam, że masz zepsuty
    prędkościomierz ;P

    CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 2. Data: 2010-10-12 21:39:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-12 21:23, 'Tom N' pisze:

    > Pozwolisz, że nie będę komentował -- tak, zakładam, że masz zepsuty
    > prędkościomierz ;P

    Prędkościomierz to jedno, odczyt z GPS mało wiarygodny (w szczególności
    jeśli zderzyć to z tym odczytem z prędkościomierza), że o
    bajkopisarstwie nie wspomnę l(

  • 3. Data: 2010-10-12 21:43:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Pozwolisz, że nie będę komentował -- tak, zakładam, że masz zepsuty
    > prędkościomierz ;P

    Bez kozery pińcet

  • 4. Data: 2010-10-14 00:40:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    .

    > Pozwolisz, że nie będę komentował -- tak, zakładam, że masz zepsuty
    > prędkościomierz ;P
    >

    > CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    > FUT: pl.misc.samochody
    > --

    Z naczepa to faktycznie, ale sam kontener czy 7.5tony to w zasadzie
    normalka takie popylajace 100/110km/h

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-10-14 10:54:18
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Bez kozery pińcet

    Ty sie zajac nie smiej - sam kiedys bylem mocno zdziwiony, jak jadac
    spokojne 120km/h po Trasie Lazienkowskiej w DC bylem wyprzedzany przez...
    cysterne! Tyle, ze to bylo jakies 20 lat temu :-)

    --
    Axel

  • 6. Data: 2010-10-15 12:35:54
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na Łazienkowskiej to nigdy nie było bezpieczne.
    Co innego na Toruńskiej lub na estakadzie wzdłuż Wisły.

    -----

  • 7. Data: 2010-10-15 13:42:08
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
    > Na Łazienkowskiej to nigdy nie było bezpieczne.
    > Co innego na Toruńskiej lub na estakadzie wzdłuż Wisły.

    Bylo, bylo. Wakacje, niedziela pozne popoludnie, pusto po horyzont i prosty
    odcinek pomiedzy mostem a pl. Na Rozdrozu...

    --
    Axel

  • 8. Data: 2010-10-16 00:24:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-14 10:54, Axel pisze:
> [...]
    > spokojne 120km/h po Trasie Lazienkowskiej w DC bylem wyprzedzany przez...
    > cysterne! Tyle, ze to bylo jakies 20 lat temu :-)

    Nie no - kiedyś też widziałem gościa który samym "kuniem" leciał
    130km/h. I to było całkiem niedawno - polskie blachy, więc ogranicznik
    wymagany.

    Swoją drogą to na CB słyszałem że ograniczników jednak nikt normalny nie
    zdejmuje, bo ponoć kary są jakieś masakryczne - nie wiem czy chodzi o
    samą grzywnę, czy o jakieś inne drogie upierdliwości.

    W sumie co konkretnie grozi za obezwładnienie ogranicznika prędkości w
    ciężarówce?

  • 9. Data: 2010-10-17 02:26:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W 'Tom N' napisal:
    > Pozwolisz, że nie będę komentował -- tak, zakładam, że masz zepsuty
    > prędkościomierz ;P

    Cholera, tak to jest, jak się pisze szybciej od myśli :)

    Oczywiście miało być na odwrót: Pikuś pokazywał 126, a GPS - 123 km/h.

    Nawiasem mówiąc: w Astrze G miałem dużo większe zawyżenia prędkości
    względem GPS-a. W Pikusiu jest to tylko 2..3 km/h.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek