  • 1. Data: 2009-11-02 13:01:49
    Temat: Matematyka dla humanistów...
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Jakiś czas temy głośno było o książce "Matematyka dla humanistów,
    dyslektyków i innych beznadziejnych
    przypadków" napisana przez Krzysztofa Cywińskiego jako rewolucyjnym
    podręczniku pośwęconemu
    podstawom matematyki: przekształceniu wzorów, rozwiązywaniu równań.
    Ponieważ mój syn miewa obecnie problemy z matematyką pomyślałem o tej
    ksiązce, jednak
    nigdzie nie mogę trafić na żadne skany przykładowych stron lub rzeczowe
    recenzje. Ponieważ zaś ksiązka kosztuje blisko 100zł mam pewne opory przed
    kupowaniem jej "w ciemno".

    Stąd pytanie: czy przeglądał ktoś z Was ten podręcznik i może przedstawić
    swoją opinię?
    Wybrałem tą grupę gdyż szczególnie zależy mi na opinii osób dla których
    matematyka jest codziennym narzędziem a nie przez dziennikarzy, dla których
    jest ona czymś z gruntu tajemniczym i obrzydliwym.

    pozdrawiam
    Jarek