  • 1. Data: 2019-01-22 21:31:20
    Temat: Maxtor OneTouch NIETYPOWA PROŚBA
    Od: Majka <k...@g...com>

    Cześć,
    mam prośbę:

    dysk zewnętrzny MAXTOR ONETOUCH 4 - jaki powinnam kupić zasilacz w miejsce
    zgubionego?

    Dysk jest cenny dla mnie, dużo dokumentów, dużo pamiątek. Podczas przeprowadzki
    zgubiłam zasilacz.

    Może ma ktoś taki sam dysk i potrafi podać parametry zasilania?
    Lub może ktoś mi pokazać gdzieś na www taki zasilacz do kupienia?

    Pozdrawiam,
    Majka

  • 2. Data: 2019-01-22 21:50:24
    Temat: Re: Maxtor OneTouch NIETYPOWA PROŚBA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 22/01/2019 21:31, Majka wrote:
    > MAXTOR ONETOUCH 4

    https://allegro.pl/oferta/zasilacz-12v-do-maxtor-one
    touch-4-750gb-7702078066

  • 3. Data: 2019-01-22 21:50:53
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.01.2019 o 21:31, Majka pisze:
    > dysk zewnętrzny MAXTOR ONETOUCH 4 - jaki powinnam kupić zasilacz w
    > miejsce zgubionego?

    Zdecydowanie najlepiej, aby sprawę wziął w swoje ręce fachowiec, i
    poprowadził ją od A do Z, Bo jeśli Twoja wiedza w temacie jest znikoma,
    to zasilacza raczej nie dopasujesz, poprzestając na "zdalnych" poradach
    grupowiczów.
    Ale może (moooże!) podpasuje Ci coś z tego:
    https://allegro.pl/listing?string=MAXTOR%20ONETOUCH%
    204%20zasilacz&order=m&bmatch=baseline-cl-n-ns-uni-1
    -2-0107

    - ceny w okolicach 74 zeta, wydatek chyba nie rujnujący, jeśli na
    dysku są rzeczy ważne. Acz najgorszą ewentualnością być może spalenie dysku!

    Powodzenia

  • 4. Data: 2019-01-22 21:52:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 22/01/2019 21:50, Sebastian Biały wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/zasilacz-12v-do-maxtor-one
    touch-4-750gb-7702078066

    Swoją drogą sądząc po tej aukcji to normalny 12V na minimum 400mA, może
    być więcej mA. Jedyne co może być kłopotliwe to rozmiar wtyczki bo są
    przeróżne.

    A na dysku nie napisali ile V i A?

  • 5. Data: 2019-01-22 22:49:06
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 22 Jan 2019 21:52:10 +0100, Sebastian Biały wrote:
    > Swoją drogą sądząc po tej aukcji to normalny 12V na minimum 400mA, może
    > być więcej mA. Jedyne co może być kłopotliwe to rozmiar wtyczki bo są
    > przeróżne.

    ...no i uważać na polaryzację.

    Mateusz

  • 6. Data: 2019-01-22 23:48:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-22, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > ...no i uważać na polaryzację.

    I być świadomym, że próbując zaoszczędzic to 2000 mA może być w
    rzeczywistości 200 mA. Jak się ktoś nie zna a mu bardzo zalezy niech
    lepiej szuka oryginału, a przynajmniej dedykowanego.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2019-01-23 00:09:11
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.01.2019 o 23:48, Marcin Debowski pisze:
    > Jak się ktoś nie zna a mu bardzo zalezy niech lepiej szuka
    > oryginału, a przynajmniej dedykowanego.

    A jak się zna, to zamiast dedykowanego można kupić uniwersalny:
    https://allegro.pl/kategoria/podzespoly-komputerowe-
    zasilacze-259437?string=uniwersalny%20zasilacz%20do%
    20laptopa&order=m&bmatch=baseline-n-dict-ele-1-2-113
    0
    -- jest do wyboru kilka napięć (z tego samego urządzenia) oraz kilka
    wtyczek. Uwaga, w takim przypadku dużo łatwiej pomylić polaryzację, co
    dla zasilonego "odwrotnie" urządzenia oznacza, niemal zawsze, śmierć.