  • 51. Data: 2012-08-16 07:03:10
    Temat: Re: Megane vs Ceed
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > W życiu nie zgodzę sie z okresleniem "chcieli mnie naciągnąć" - w
    > stosunku do tego serwisu. Możesz coś wiecej napisać o sytuacji?

    Było to jakieś 3 - 4 lata temu i opisywałem to na PMS.
    Zostawiłem auto, żeby wymienili końcówkę drążka. Wracam, a tu powymieniane
    sworznie wahaczy (bo niby nie udało sie zbieżności ustawić).
    Cena za te wymienione sworznie wyższa niż nowe wahacze. Wymienili mi też
    wtedy żarówkę chociaż o to nie prosiłem. (H7 - chcieli za nią 35PLN!)
    Nie uważam, że wahacze nie były do roboty, ale nawet nie zadzwonili tylko
    zabrali się za wymianę. Rachunek zamiast umówionych 140 był na 760 PLN
    chyba.
    Pzdr
    Adam

  • 52. Data: 2012-08-16 07:25:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZEN" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Przepraszam za pytanie, ale się nie znamy, więc dlaczego uważasz, że
    > piszę coś
    > specjalnie przeciw Tobie? Jakiś samozwańczy Admin czy co?
    > Właśnie stuknęło mi 150kkm w Megance III GrandTour i to bez poważnych
    > awarii.

    Więc uznaj to za łaskę od istot wyższych i nie wystawiaj ich cierpliwości na
    drugą próbę, bo taki cud dwa razy nie może się powtórzyć.

  • 53. Data: 2012-08-16 12:17:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-08-14 12:20, *ZEN* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > NOWA Kia Ceed II HB M 1.6 CRDI 110KM
    > czy może raczej
    > Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

    Dobór samochodów mocno zalatuje targetowanym trollingiem ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 54. Data: 2012-08-16 12:29:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-08-14 17:31, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Powiedz że to trolling i do tego jeszcze we mnie osobiście wymierzony.

    Tak coś też czułem przez skórę, ale chyba jednak nie :)