  • 1. Data: 2015-04-20 11:31:17
    Temat: Meizu M1 Note
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Wie może ktoś jak to cudo się sprawuje w użytkowaniu?

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/meizu/m1note/Meizu-M1-
    Note.html

  • 2. Data: 2015-04-20 14:57:48
    Temat: Re: Meizu M1 Note
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 11:31, Trybun pisze:

    > Wie może ktoś jak to cudo się sprawuje w użytkowaniu?
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/meizu/m1note/Meizu-M1-
    Note.html

    Sam o nimi myślę ale opinie na necie są takie , że Flyme to bardziej
    wada niż zaleta. No i brak SD :/

  • 3. Data: 2015-04-21 12:42:15
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 14:57, PlaMa pisze:

    Note.html
    > Sam o nimi myślę ale opinie na necie są takie , że Flyme to bardziej
    > wada niż zaleta. No i brak SD :/

    Oglądałem go w sklepie dość dokładnie. Co do płynności działania i
    przejrzystości opcji nie mam żadnych uwag krytycznych. Natomiast nie
    było mozliwosci wyprobowania tego co mnie interesuje najbardziej, czyli
    - widoczności w słońcu, prędkości łapania fixa przez gps itd. No i nie
    wiadomo jak on się będzie sprawował gdy w pamięci będzie zainstalowanych
    kilkadziesiat aplikacji. Takze ten brak slotu na karty SD to duży minus.

  • 4. Data: 2015-04-21 16:06:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 12:42, Trybun pisze:

> [...]
    > wiadomo jak on się będzie sprawował gdy w pamięci będzie zainstalowanych
    > kilkadziesiat aplikacji. Takze ten brak slotu na karty SD to duży minus.

    Ja się jeszcze alternatywnie zastanawiam nad Lenovo K3, Jiayu S3 i ASUS
    Zenfone2. Ten ostatni to mój główny typ, tylko że chyba nie dożyję jego
    pojawienia się w Polsce :(

    PS. a łapał w ogóle FIXa w sklepie (budynku)? O Mediatek mam same
    najgorsze opinie (po ZTE v987) i nie za bardzo wierzę w ich możliwości
    GPSowe, jednak na necie nie było jakiś szczególnie negatywnych opinii.

  • 5. Data: 2015-04-21 16:09:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 16:06, PlaMa pisze:

> [...]

    PS2: A gdzie go oglądałeś? Byłem w 3 RTVEuroAGD i 2 Komputronikach i nie
    mieli na stanie - nici z macania.

    PS3: Nie żebym u nich chciał kupić :D
    900 zł za sprzęt, który w Czechach chodzi po 700? :D Jak żyć premierze?
    JAK?!

  • 6. Data: 2015-04-21 17:13:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 16:06:19 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    ASUS
    > Zenfone2. Ten ostatni to mój główny typ, tylko że chyba nie dożyję jego
    > pojawienia się w Polsce :(

    9-o marca mial premiere handlowa na Tajwanie. We Francji jeszcze preorderow nie
    zrealizowali... spokojnie, sadze, ze najdalej w lecie bedzie u nas.

  • 7. Data: 2015-04-21 17:17:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 16:09:37 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    > PS3: Nie żebym u nich chciał kupić :D
    > 900 zł za sprzęt, który w Czechach chodzi po 700? :D Jak żyć premierze?
    > JAK?!

    http://www.xiaomiforsale.com/pl/meizu/157-meizu-m1-n
    ote.html

    dokladnie.....

  • 8. Data: 2015-04-21 19:55:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 17:17, krzysztofsf pisze:

    > http://www.xiaomiforsale.com/pl/meizu/157-meizu-m1-n
    ote.html
    > dokladnie.....

    Czy w Czechach działają unijny dyrektywy dotyczące sprzedaży
    konsumenckiej? Nasze 2 lata niezgodności towaru z umową (czy właściwie
    od grudnia rękojmi) były narzucone przez UE - czyli kupując w Czechach
    walę ich 1 rok gwarancji i mam prawo do 24mc rękojmi?

    Ktoś się orientuje?

  • 9. Data: 2015-04-22 10:42:42
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > najgorsze opinie (po ZTE v987) i nie za bardzo wierzę w ich możliwości
    > GPSowe, jednak na necie nie było jakiś szczególnie negatywnych opinii.

    Pewnie i Zenfone2 się pojawi, ale wtedy to już może być przeżytek...
    Nie, parę minut z włączonym Google Maps nie wystarczyło aby w
    pomieszczeniu gps złapał fixa.
    Mój poprzedni telefon Alcatel zdaje się że także miał procesor Mediatek,
    na dodatek z jednym rdzeniem. Jednak nie widziałem urządzenia które by
    lepiej współgrało z GPS. Teraz mam Acera, także z Mediatekiem i mimo
    tego że ma 4rdzenie i większą pojemność, tu już nie jest tak dobrze - w
    90% GPS na połączenie z satelitami potrzebuje parę minut, a co
    najdziwniejsze, czasem jak go coś najdzie potrafi to zrobić w
    kilkanaście sekund.

  • 10. Data: 2015-04-22 10:43:48
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 16:09, PlaMa pisze:

> [...]
    > mieli na stanie - nici z macania.
    >
    > PS3: Nie żebym u nich chciał kupić :D
    > 900 zł za sprzęt, który w Czechach chodzi po 700? :D Jak żyć premierze?

    Widziałem ten telefon w.... serwisie Nokii... dorabiają sobie dodatkowo
    sprzedażą telefonów.
    Ja bym kupił, na prezent, tylko musiałbym wiedzieć że to nie jakaś padaka.