  • 1. Data: 2015-04-20 10:53:55
    Temat: blokada przychodzacych: polączen i sms
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    (nokia e50,czyli symbian S60 v3)
    szukam aplikacji , ktora zablokuje polaczenia przychodzace z podanego nr
    tel i tak samo sms-y.
    Przy czym:
    poł. przychodzace ma blokowac _natychmiast_ , nie po paru sekundach
    dzwonienia

    ps.
    nie sprawdzalem jeszcze, ale czy np. tzw "SMS Spam Manager" (skąd go
    sciagnąć...?) jest skuteczny?
    A moze polecacie jeszcze inną aplikację do blokowania sms?

  • 2. Data: 2015-04-20 12:37:32
    Temat: Re: blokada przychodzacych: polączen i sms
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    ludzie to sa substancje mniej warte od odpadow przemyslowych in
    > MobiSec for Symbian

    piszesz dokladnie o tym? ->
    http://downloadwap.com/symbian/?p=download&v=0&st=4&
    id=y0y22327
    i o tym? -> http://downloadwap.com/symbian/?p=info
    (ten soft, ta wersja?)

  • 3. Data: 2015-04-20 23:14:29
    Od: ludzie to sa substancje mniej warte od odpadow przemyslowych <i...@c...pl>

    1634Racine wrote:
    > n.e50

    MobiSec for Symbian

    www.pl.vc/2dtax www.pl.vc/58grh www.pl.vc/56sok

  • 4. Data: 2015-04-20 23:48:02
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    > o tym http://tinyurl.com/l7dbwpy

    ok
    (mają rowne md5)

  • 5. Data: 2015-04-21 03:54:49
    Od: ludzie to sa substancje mniej warte od odpadow przemyslowych <i...@c...pl>

  • 6. Data: 2015-04-21 20:19:12
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    > szukam aplikacji , ktora zablokuje polaczenia przychodzace z podanego nr
    > tel i tak samo sms-y.

    W swojej e50 miałem HandyBlacklist 3.03 Touch.

  • 7. Data: 2015-04-22 22:26:52
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.04.2015 1634Racine <1...@1...pl> napisał/a:
    > (nokia e50,czyli symbian S60 v3)
    > szukam aplikacji , ktora zablokuje polaczenia przychodzace z podanego nr
    > tel i tak samo sms-y.

    MCleaner. Aczkolwiek nie wiem, czy go jeszcze
    można legalnie kupić.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.