  • 1. Data: 2010-03-14 10:36:03
    Temat: Dostępność i ceny DWDM i dark fiber
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Jak jest z cenami i dostępnością do DWDM i dark fiber u polskich
    operatorów? Załóżmy, że chcielibyśmy przerzucić 100Mbps, 1Gbps lub
    10Gbps między Łodź-Warszawa, Warszawa-Katowice, Katowice-Łódź. Do kogo
    (bazując na Waszym doświadczeniu) warto się zgłosić, jakich cen się
    spodziewać. Dla uproszczenia możemy przyjąć, że chcemy spiąć
    lokalizacje, w których już jest dostępna potrzebna infrastruktura.

    --
    Sławek Lipowski

  • 2. Data: 2010-03-14 11:45:19
    Temat: Re: Dostępność i ceny DWDM i dark fiber
    Od: "h.a.k.i.m" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek Lipowski" <s...@l...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > uproszczenia możemy przyjąć, że chcemy spiąć lokalizacje, w których już

    Nie wiem jak jest przy takich duzych odległościach -pomiędzy
    wojewódźtwami -ale TP podobno ma umożliwiać zapięcie dwóch lokalizacji (max
    1Gbps) w obrębie wojewódźtwa. Usługa niby ma kosztować około 10kpln netto.
    Piszę niby bo w TP nikt tego nie potwierdził.
    Jeśli ta cena dojdzie do skutku to strach pomyśleć o cenie ciemnych włókien
    pomiędzy odległymi lokalizacjami

    H.

  • 3. Data: 2010-03-15 09:07:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > lub 10Gbps między Łodź-Warszawa, Warszawa-Katowice,
    > Katowice-Łódź. Do kogo (bazując na Waszym doświadczeniu) warto

    Tp, kolej, energetyka .. i chyba nie ma innych opcji tak naprawde.

    A cos mi sie wydaje ze oni powiedza nie - tzn mamy rozne uslugi i
    prosze z nich wybrac.

    J.

  • 4. Data: 2010-03-15 09:16:10
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Sławek Lipowski pisze:
> [...]
    > spodziewać. Dla uproszczenia możemy przyjąć, że chcemy spiąć
    > lokalizacje, w których już jest dostępna potrzebna infrastruktura.

    Juz widze, jak potrzebujesz ruchu 10 Gbps

  • 5. Data: 2010-03-17 14:16:17
    Od: Tomasz Kruk <f...@g...com>

    On Mar 14, 11:36 am, Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:
> [...]
    > spodziewać. Dla uproszczenia możemy przyjąć, że chcemy spiąć
    > lokalizacje, w których już jest dostępna potrzebna infrastruktura.

    z tych cen co mi sa znane wychodzi ok.150zl za kilometr miesiecznie
    przewieszka i ok.300zl za kilometr pod ziemia. cena dotyczy ciemnych
    wlokien

    jesli chodzi o DWDM to podlaczam sie do pytania