  • 1. Data: 2019-10-31 16:59:46
    Temat: Miałem rację co do braku tablic z przodu
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Z miesiąc temu zacząłem tu temat coraz większej liczby samochodów, które
    mijam z przeciwka i widzę, że nie mają z przodu przykręconej tablicy
    rejestracyjnej. Przeczuwałem, że to są ludzie, którzy jeżdżą nie
    zważając na przepisy. Teraz widać na przykładzie Krystiana
    Orczykowskiego, że miałem rację.

  • 2. Data: 2019-10-31 17:39:37
    Temat: Re: Miałem rację co do braku tablic z przodu
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Poldek w

    > Teraz widać na przykładzie Krystiana

    Ty chuju, kryjesz sie za anonymizerem i ujawniasz dane osobowe podejrzanego.

    @shrek, ciebie też nie stać na spotkanie twarzą w twarz, o podpisaniu sie
    nie wspomnę.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-10-31 18:02:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-31 o 17:39, 'TomN' pisze:
    > Poldek w

    > Ty chuju, kryjesz sie za anonymizerem i ujawniasz dane osobowe podejrzanego.

> [...]

    To, że podejrzanym o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym na
    Sokratesa jest Krystian Orczykowski, to jest informacja ogólnodostępna w
    internecie, dla każdego, kto wpisze sobie w wyszukiwarkę "BMW Sokratesa
    sprawca". Więc po co się unosisz? Są też jego zdjęcia przy pomarańczowym
    BMW z tablicą odkręconą od zderzaka i wsadzoną za szybę WD9394J. Zgłoś
    zażalenie do administratorów odpowiednich wyszukiwarek.

    Ty też jeździsz bez tablicy z przodu, tak jak Orczykowski?

  • 4. Data: 2019-10-31 18:05:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Poldek w

    > Ty chuju, kryjesz sie za anonymizerem i ujawniasz dane osobowe podejrzanego.

    Tu masz jego zdjęcie przy pomarańczowym BMW, którym zabił człowieka

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_4lt6mG5kFV
    ydps5kxRi6II2qJI50iVyr.jpg

  • 5. Data: 2019-10-31 18:12:43
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Poldek w

    > To, że podejrzanym o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym na
    > Sokratesa jest Krystian
    [...]

    > to jest informacja ogólnodostępna w
    > internecie, dla każdego, kto wpisze sobie w wyszukiwarkę "BMW Sokratesa
    > sprawca".

    Jesteś głupicm chujem, który ukrywa się za anonymizerem i uważa, że za swoje
    czyny nie pooniesie odpowiedzialnośc. Mylisz sie i to bardzo

    >Są też jego zdjęcia przy pomarańczowym BMW z tablicą odkręconą od zderzaka
    > i wsadzoną za szybę

    Głupi chuju, czy to zdjecie jest wg ciebie zmanipulowane?
    <https://s5.tvp.pl/images2/5/a/9/uid_5a9588a8deb483f
    8cf49e88f945b6bb41572354246806_width_907_play_0_pos_
    0_gs_0_height_515.jpg>

    > zażalenie do administratorów odpowiednich wyszukiwarek.

    Wyszukiwarki indeksuja wpisy takich małych chujków jak ty.

    > Ty też jeździsz bez tablicy z przodu.

    Chcesz sie przekonac naocznie? Zapraszam -- zapewne, jak syn kretyna, też
    wymiekniesz.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-10-31 18:15:51
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Poldek w

    > Tu masz jego zdjęcie przy pomarańczowym BMW, którym zabił człowieka
    > https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_4lt6mG5kFV
    ydps5kxRi6II2qJI50iVyr.jpg

    Kłamiesz chujku.

    Tu jest właściwe zdjęcie:

  • 7. Data: 2019-10-31 18:25:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 18:15:51 +0100, 'TomN' napisał(a):

    > Kłamiesz chujku.

    O! Objawił nam się kolejny burak na usenecie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-10-31 19:09:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szrek, gdzie to robione, gdzieś w okolicy?

    -----

  • 9. Data: 2019-10-31 19:15:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2019 o 19:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Szrek, gdzie to robione, gdzieś w okolicy?

    To nie ja robiłem. Ale tak - wrzeciono - kilometr na wschód od miejsca
    wypadku.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-11-01 08:00:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > Tu masz jego zdjęcie przy pomarańczowym BMW, którym zabił
> [...]

    Zostało farby z malowania pługa w SKR-ze.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel