  • 1. Data: 2009-03-16 23:28:53
    Temat: Microsoft SideWinder X5 Gaming Mouse
    Od: Piotr Dworak <p...@i...pl>

    No właśnie - biorąc pod uwagę mój poprzedni post, o myszce z cichym
    klikiem, bylem dzisiaj w sklepie i klikałem w różne myszki.

    Może mi się tylko wydawało, ale właśnie wyzej wymieniona miala dość
    cichy klik, a dodatkowo - zajedwabiście -leżała w mojej dużej łapie.

    Do dziś używałem A4 tech -718, ale nie licząc tego klika - myszka jest
    dla mnie za mała. Cholernie boli mnie łapa po kilkugodzinnym klikaniu:/

    I do Was pytanko - ma ktoś, używa/ł ktoś tej myszki? Warto? Nie jestem
    zapalonym graczem w CS itp, ale po prostu lubię sobie pograć, a przede
    wszystkim liczy się dla mnie wygoda. Wersja OEM tej myszki to juz 130
    zeta, wiec nei jest źle. Dodam, że więcej jak 200 za myche to nie dam:)
    Warto?

    Pozdrawiam,
    Piotr Dworak